برگزاری مراسم «پرواز از دریا» ویژه جان‌باختگان کشتی «سانچی» در مازندران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: ویژه برنامه گرامی‌داشت جان‌باختگان سانحه نفتکش «سانچی» با عنوان «پرواز از دریا» از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، روز شنبه ۳۰ دی‌ماه در بندر نوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ - 18January 2018

به گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، «آرزو ولی‌پور» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، درپی وقوع سانحه دلخراش نفتکش «سانچی» که به جانباختن تعدادی از دریانوردان غیور میهن‌مان منجر شد، اظهار داشت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران مراسم گرامیداشتی با عنوان «پرواز از دریا» در بندر نوشهر برگزار می‌کند.

وی افزود: این مراسم با حضور جمعی از کتابداران استان و همچنین شرکت مسئولین شهرستان نوشهر، روز شنبه ۳۰ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح بر روی عرشه یک کشتی در بندر نوشهر برگزار خواهد شد.

ولی‌پور با بیان این‌که اعتقاد دارم کتاب‌داران رفیق لحظه‌های شاد و غمگین مردمی هستند که کتاب آرام‌شان می‌کند، اظهار داشت: آن‌ها در هر شرایطی باید در صحنه و در احساس غم و شادی هم میهنان‌شان شریک باشند.

وی افزود: به همین دلیل این‌بار نیز خانواده کتاب‌داران استان به نشانه قدر شناسی و همدردی با خانواده جانباختگان حادثه سانچی، تصمیم گرفتیم بر روی عرشه کشتی نشست ویژه‌ای برگزار کنیم تا طی آن کتاب‌هایی که در خصوص دریانوردان غیور کشورمان تالیف شده است، معرفی شود.

ولی پور گفت: در این مراسم که بخش‌های متفاوت خواهد داشت، ۲ کتاب «فانوس دریایی» و «تکاوران نیروی دریایی خرمشهر» معرفی خواهد شد.

 برگزاری مراسم «پرواز از دریا» ویژه جانباختگان کشتی سانچی در مازندران

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار