با سخنرانی امام جمعه شهر «اندیشه» صورت می‌گیرد؛

برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهید مدافع حرم «محمد آژند» در کهنز

مراسم گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت مدافع حرم «محمد آژند»، شامگاه جمعه ۲۹ دی‌ماه در حرم شهدای گمنام کهنز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰ - 19January 2018

به گزارش دفاع پرس از تهران، مراسم گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت مدافع حرم حضرت زینب (س) «محمد آژند»، ساعت ۱۹:۳۰ جمعه ۲۹ دی‌ماه در حرم شهدای گمنام کهنز واقع در شهریار، کهنز، گلستان ۱۶، بوستان پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام «سیدعلی مروج» امام جمعه شهر «اندیشه» و مدیحه‌سرایی ذاکر اهل بیت (ع) حاج «حیدر خمسه» برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، شهید «محمد آژند» اولین فرزند حاج «حسین آژند» در تاریخ ۲۷ تیرماه سال ۱۳۵۹ در تهران چشم به جهان گشود. پس از اخذ مدرک دیپلم، وارد سپاه پاسداران می‌شود، با این حال همزمان با خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به کسب علم ادامه داده و تا تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت پیش می‌رود.

وی پس از سه سال تلاش برای حضور در جبهه‌های نبرد علیه باطل در سوریه، سرانجام در دی‌ماه سال ۱۳۹۴ موفق به اعزام می‌شود و در آن‌جا به عنوان یکی از فرماندهان متواضع و خون‌گرم گردان فاتحین به جهاد علیه تکفیری‌ها می‌پردازد.

محمد آژند سرانجام در تاریخ ۲۱ دی‌ماه سال ۱۳۹۴ در راه دفاع از مظلوم و حریم اسلام و حرم حضرت زینب (س) در «حلب» سوریه به درجه والای شهادت نائل می‌آید.

از این شهید والامقام، ۲ فرزند به نام‌های «محمد مهدی» (۱۰ ساله) و «محمد طاها» (یک ساله) به یادگار مانده است.

برگزاری مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم «محمد آژند» در کهنز

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار