دفاع سناتور ارشد جمهوری‌خواه از «غریزه درست» ترامپ درباره ایران

«لیندسی گراهام» سناتور ارشد جمهوریخواه در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از برخی مواضع دونالد ترامپ در قبال موضوع مهاجرت، از مواضع او در قبال ایران دفاع کرد.
کد خبر: ۲۷۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ - 19January 2018

دفاع سناتور ارشد جمهوریخواه از «غریزه درست» ترامپ درباره ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، در ادامه اظهارنظرهای آمریکایی‌ها درباره مواضع داخلی و خارجی رئیس‌جمهور این کشور، یک سناتور ارشد کنگره از مواضع دونالد ترامپ در قبال ایران دفاع کرد.

«لیندسی گراهام» سناتور ارشد جمهوریخواه در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان، ضمن انتقاد از برخی موضع دونالد ترامپ در قبال موضوع مهاجرت، درباره مواضع او درباره ایران صحبت کرد.

مجری از سناتور ایالت کارولینای جنوبی درباره روابط وی با رئیس‌جمهور آمریکا، بازی گلف آنها با هم و دلیل نزدیکی وی با ترامپ سوال کرد.

گراهام گفت: «او رئیس‌جمهور است و قرار است تصمیمات بسیار سختی درباره کره شمالی و ایران بگیرد. همه روسای جمهور قبلی در موضوع کره شمالی، او را در وضعیت بدی قرار دادند».

این قانونگذار ارشد آمریکایی ادامه داد: «او در موضوع ایران، غریزه و فهم درستی دارد. او نه فقط به کمک من، بلکه به کمک افراد بسیاری نیاز دارد. او در حال تلاش برای مرمت یک سیستم سیاسی ورشکسته است».

سناتور کارولینای جنوبی افزود: «من تا آنجایی که توانستم با رئیس‌جمهور اوباما کار کردم. من رئیس‌جمهور (ترامپ) را دوست دارم. بازی گلف با او را دوست دارم. همیشه با او اتفاق نظر ندارم. من به این واقعیت که او در انتخابات پیروز و صاحب این منصب شد، احترام می‌گذارم. می‌خواهم به او کمک کنم تا به مردم کارولینای جنوبی و کل کشور کمک کنم. ما همه باید خواستار موفقیت او شویم».

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار