امام جمعه مهدیشهر:

رسالت امروز الگو گرفتن از حضرت زینب (س) و پرستاری از نهضت امام خمینی (ره) است

حجت الاسلام «محمد بارانی» گفت: امروز رسالت همگان الگو گرفتن از حضرت زینب (س) و پرستاری از نهضت امام خمینی (ره) است که باید همه با جان و دل انقلاب را حفظ کنند.
کد خبر: ۲۷۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 19January 2018

رسالت امروز الگو گرفتن از حضرت زینب (س) و پرستاری از نهضت امام خمینی (ره) استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه مهدیشهر در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر با اشاره به بیانات مهم امام خامنه ای در دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی، اظهار کرد: یکی از مهمترین نکاتی که مقام معظم رهبری فرمودند بحث توجه به مباحث اصلی و عدم غفلت از مباحث کشورهای یمن، بحرین، میانمار و سایر مجامع اسلامی گرفتار، بود.

وی با تاکید بر فرمایشات امام خامنه‌ای که فرمودند، دفاع از مردم فلسطین وظیفه همگان است، افزود: نباید در برابر رژیم صهیونیستی کوتاه بیاییم و بگوییم که دفاع از مردم مظلوم فلسطین فایده ای ندارد.

ایران سردمدار حرکت علمی در جهان اسلام

خطیب جمعه مهدیشهر لزوم برملا کردن دروغ های آمریکا را از درخواست‌های مهم امام خامنه‌ای مطرح کرد و ادامه داد: جهان اسلام باید شعارهای دروغ آمریکا نظیر مبارزه با تروریسم و دم زدن از حقوق بشر را برملا کند.

بارانی وجوب حرکت علمی میان مسلمانان برای مقابله با دشمن را از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: دشمن با علم توانسته به ثروت دست یابد که جهان اسلام نیز باید عقب افتادگی خود را جبران کند و در راستای علم حرکت نماید که البته در این 4 دهه، ایران سردمدار حرکت علمی در جهان اسلام بوده است.

حضرت زینب (س) پرستار نهضت امام حسین (ع) بود

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با تبریک ولادت عقیله بنی هاشم و شیرزن کربلا و روز پرستار، گفت: حضرت زینب (س) در ابعاد مختلف برای همه الگو است.

بارانی تاکید کرد: امروز رسالت همگان الگو گرفتن از حضرت زینب (س) و پرستاری از نهضت امام خمینی (ره) است که باید همه با جان و دل انقلاب را حفظ کنند.

وی بصیرت سیاسی را از دیگر ویژگی های حضرت زینب (س) دانست که باید از آن الگو گرفت و افزود: الگوگیری دیگر از حضرت زینب (س) حجاب و عفاف است که متاسفانه امروز حجاب مورد آسیب جدی قرار گرفته است.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار