مدیرکل حفظ آثار استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری جلسه بررسی افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان مرصاد با حضور مسئولان استانی

سرهنگ مرادعلی محمدی گفت: جلسه بررسی افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان مرصاد برای ایام‌الله دهه مبارک فجر عصر امروز با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ارشد استانی در محل یادمان تشکیل شد.
کد خبر: ۲۷۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ - 19January 2018

برگزاری جلسه بررسی افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان مرصاد با حضور مسئولان استانیبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، اظهار داشت: جلسه بررسی افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان مرصاد برای ایام‌الله دهه مبارک فجر عصر امروز با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ارشد استانی در محل یادمان تشکیل شد.

وی گفت: اجرای زیرساخت‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس مرصاد در یادمان مرصاد در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این مرکز فرهنگی از جمله ۱۰ مجموعه فرهنگی دوران دفاع مقدس باشد که در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور معرفی شده و به افتتاح می‌رسد.

محمدی بیان داشت: متراژ حسینیه این مجموعه از 120 متر مربع به 300 متر مربع ارتقا یافته و به گالری 800 مترمربعی، فروشگاه محصولات فرهنگی، پارکینگ و پل بالابر خودرو و دیگر امکانات رفاهی تجهیز شده است.

مدیر کل حفظ آثار استان کرمانشاه تصریح کرد: یادمان مرصاد در سال ۱۳۷۱ توسط شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی کلنگ‌زنی شد و سال ۱۳۷۵ ساخت آن انجام گرفت که با متراژ 800 متر مربع احداث شده و با توجه به توسعه، ساخت و تجهیز این مرکز، مساحتی به وسعت یک‌هزار و 800 مترمربع به فضای آن افزوده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار