نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

برخی کشور‌های اسلامی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی دست و پا می‌زنند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: برخی کشور‌های اسلامی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی دست و پا می‌زنند، ولی قرآن، رژیم صهیونیستی را نماد سلطه‌طلبی و فساد در زمین معرفی کرده است.
کد خبر: ۲۷۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ - 19January 2018

برخی کشور‌های اسلامی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی دست و پا می‌زنندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ ناصر ابوشریف امروز در مراسم بزرگداشت غزه قلب تپنده مقاومت در شاهرود اظهار کرد: قرآن کریم قدس را سرزمین مقدسی بیان کرده و مورد تأکید قرآن است که سرزمین قدس یک تقدس الهی دارد.

وی افزود: در قرآن آیات زیادی ذکر شده است و توسط خدا گرامی داشته شد و به همین جهت سید حسن نصرالله قدس را پایتخت آسمان و زمین نامید.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تصریح کرد: قدس سرزمین معراج پیامبر به آسمان و محل زندگی ابراهیم و یعقوب و اسحاق و زکریا و داود و سلیمان و عیسی بن مریم و بسیاری از پیامبران است که در این سرزمین مقدس ظهور کردند و اسماعیل نیز در این سرزمین به دنیا آمد و خدا در مورد این سرزمین مقدس سخن می‌گوید.

وی عنوان کرد: بر اساس نص صریح قرآن ما به حضرت ابراهیم از یهودیان نزدیک‌تر هستیم چرا که از آن پیامبر تبعیت کردیم و در قرآن آمده که اولاتر به پیامبر دنبال‌رو او و ایمان آورنده و امت اسلامی است چرا که پیروان رسالت خاتم پیغمبران حضرت محمد (ص) هستیم.

ابوشریف افزود: دفاع از فلسطین یک قضیه دارد و آن مواجهه با رژیم صهیونیستی است چرا که قرآن، رژیم صهیونیستی را مطرح‌کننده سلطه‌طلبی و فساد در زمین ذکر کرده و طراح استکبار جهانی بر روی زمین را این رژیم عنوان کرده است.

وی با بیان اینکه افتخار بزرگ ماست که با مبارزه با رژیم صهیونیستی به وظیفه خود عمل می‌کنیم، گفت: خدا در قرآن کسانی که با این طرح مقابله می‌کنند را بندگان خود توصیف کرده و مایه افتخار برشمرده و کسانی که نمی‌خواهند در مقابل این رژیم بایستند آزادند چون نمی‌خواهند افتخار نصیب آنها شود و بندگان خدا باشند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: تمام مسلمانان اعم از فلسطینی یا عرب یا ترک و فارس که در برابر این طرح بایستند بندگان خوب خدا هستند و کسانی که بخواهد دست در دست رژیم صهیونیستی قرار دهد، چون محبوب دشمن خدا هستند جزو دشمنان خداوند محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: کشورهایی مانند ایران اسلامی که موضع واضحی دارند و در برابر طرح رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، بزرگ‌ترین و استراتژیک‌ترین دشمن برای رژیم صهیونیستی هستند.

ابوشریف عنوان کرد: متأسفانه برخی کشورهای اسلامی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی دست و پا می‌زنند و فرق میان خطوط سیاسی اینجا مشخص می‌شود؛ ما ‌همواره با انقلاب اسلامی هستیم و نمی‌توانم با رهبران کشورهایی باشم که با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند و همچنین با عربستان که با خط استکباری همراه شده‌اند نیز نمی‌توانیم باشیم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار