فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

شهدا امنیت و آرامش را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توان دفاعی کشور گفت: دشمنی آمریکا روز به روز بیشتر می‌شود و آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی خود دست برنمی دارد، اما این شهدا بودند که امنیت و آرامش را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۲۷۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ - 19January 2018

شهدا امنیت و آرامش را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدرضا عباسی شامگاه جمعه در یادواره شهدای محله دباغ ها و شهدای تیپ 36 انصارالمهدی (عج) در منطقه شمالغرب و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب دشمن سال 59 با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی به ایران حمله کرد ولی شهدا با رشادت‌هایشان مانع این کار شدند.

وی به سخنان محسن رضایی اشاره و خاطرنشان کرد: طبق گفته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از جنگ تحمیلی آمریکا سه دفعه تصمیم به حمله ایران گرفت ولی توان دفاعی کشور مانع این حمله نظامی شد.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان به لزوم افزایش توان دفاعی کشور تاکید و تصریح کرد: باید روز به روز توان دفاعی کشور افزایش یابد و آمادگی دفاعی ایران لحظه به لحظه توسط آمریکا رصد می‌شود و اگر زمانی احساس کند توان دفاعی ایران ضعیف شده است قطعا به کشور حمله می کند.

وی با ادای احترام به شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافع حرم و شمالغرب گفت: سخن گفتن در مورد شهدا بسیار سخت است و من در مقامی نیستم که در مورد جایگاه والامرتبه شهدا سخن بگویم.

عباسی با بیان اینکه یکی از خصوصیات بارز شهدا تکلیف‌گرا بودن آنها بود، عنوان کرد: شهدا به دلیل داشتن خصوصیات بارزی که داشتنند به فیض شهادت شدند و بدون رشادت‌های شهدا معلوم نبود مسیر انقلاب به کجا ختم می‌شد.

وی به رشادت‌های رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی (عج) در منطقه شمالغرب اشاره کرد و افزود: سال 90 برخی از مرزهای جمهوری اسلامی در دست گروهک‌های تروریستی، پژاک و پ‌ک‌ک بود ولی با رشادت‌های رزمندگان سپاه و نیروهای عملیاتی این‌ مناطق پاکسازی شد.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تیپ سپاه زنجان هشت شهید را تقدیم انقلاب کرده است، خاطرنشان کرد: این شهدا با گذشتن از جانشان آرامش و امنیت را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

وی گریزی به رشادت‌های مدافعان حرم در کشور سوریه زد و گفت: نزدیک به 80 نفر از رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی (عج) به کشور سوریه و عملیات جعفر طیار حضور یافتند و استان زنجان سه شهید والا مقام مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

عباسی با ابراز تاسف از اینکه برخی چه به شکل آگاهانه و چه به شکل غیرآگاهانه مطرح می‌کنند که چرا باید در سوریه بجنگیم، تصریح کرد: اگر جبهه مقاومت در سوریه با داعش نمی‌جنگید باید امروزه ما در مرزهای ایران با داعش و گروهک‌های تروریستی می‌جنگیدیم.

وی با بیان اینکه دو سال گذشته 70 درصد حلب در دست داعش بود و حتی تا 300 متری ساختمان ریاست جمهوری سوریه را اشغال کرده بودند، خاطرنشان کرد: به لطف خدا توانستیم هسته اصلی داعش را نابود کنیم.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان به خاطرات شهید مرادخانی و شهید رحمان بهرامی قبل از شهادتشان اشاره و خاطرنشان کرد: شهید مرادخانی با توجه به اینکه از رزمندگان دفاع مقدس بود روز شهادتش قبل از اعزام به منطقه گفت که من غسل شهادتم‌ را انجام دادم و آماده شهادت هستم.

وی افزود: شهید رحمان بهرامی هم که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است روز شهادتش به من گفت که می‌خواهم در سوریه شهید بشوم و همین طور هم شد و به روح پرفتوح شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم که جانانه مقاومت کردند.

عباسی با بیان اینکه برخی عنوان می‌کنند که مذاکره با آمریکا مشکلات را حل می‌کند، عنوان کرد: دشمنی آمریکا روز به روز بیشتر می‌شود و آمریکا هیچ وقت دست از دشمنی خود دست برنمی‌‌دارد.

وی به جنایات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: منفجر کردن هواپیمای مسافربری، ترورهای مختلف شخصیت‌های مهم کشور و فتنه 88 بخشی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران است.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان به لزوم داشتن بصیرت تاکید و ابراز کرد: خیلی‌ها در قطار انقلاب بودند ولی به خاطر عدم داشتن بصیرت در بین راه پیاده شدند اما اگر پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم ،قطعا به مقصد می رسیم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار