علوی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سفر «ماکرون» به ایران هیچ دستاوردی برای او نخواهد داشت

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هدف رئیس جمهور فرانسه از سفر به ایران مذاکره در خصوص توان موشکی کشورمان است، گفت: اینکه ما در مورد برجام و توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کنیم، برای غربی‌ها قابل فهم و درک نیست لذا سفر «ماکرون» به ایران هیچ دستاوردی برای او نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۷۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 20January 2018

سفر «ماکرون» به ایران هیچ دستاوردی برای او نخواهد داشت«سیدمحسن علوی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه از بدو ظهور انقلاب اسلامی، دشمنان بیکار ننشسته‌اند و همواره در جهت ضربه‌زدن به کشورمان از هیچ اقدامی دریغ نکردند، اظهار داشت: جنگ تحمیلی که رژیم بعثی علیه ما به راه انداخت، در حقیقت یکی از اقدامات انتقام‌جویانه آمریکایی‌ها بود، آنها گمان می‌کردند در این نبرد ما شکست می‌خوریم و می‌توانند صاحب اختیار ایران شوند.

این نماینده خانه ملت در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد»، افزود: اگر غربی‌ها مجهز به انواع سلاح و تجهیزات جنگی هستند، ما مردمانی داریم که مسلح به ایمان و شهادت‌ در راه خدا هستند که رمز موفقیت و پیروزی کشورمان در همین است.

وی دفاع از کشور در مقابل هرگونه تهدید و خطر از سوی دشمنان را یک امر طبیعی دانست و گفت: در شرایطی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان برای به آشوب کشیدن منطقه از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند، آیا نباید برای دفاع از خود آماده باشیم؟ ما بارها اعلام کردیم که توان موشکی ما تهدیدی برای هیچ کشوری ندارد، مگر اینکه کشوری ناپخته عمل کند و قصد تعرض به ایران را داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن مداخله رئیس‌جمهور فرانسه در امور داخلی کشورمان خاطرنشان کرد: اینکه ما در مورد برجام و توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کنیم، برای غربی‌ها قابل فهم و درک نیست لذا سفر «ماکرون» به ایران هیچ دستاوردی برای او نخواهد داشت؛ چراکه هدف مقامات فرانسوی از سفر به کشورمان مذاکره در خصوص صرف‌نظر کردن ایران از ارتقای تسلیحات جنگی است، اما ما از مواضع خود در زمینه افزایش توان دفاعی کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار