نویسنده کتاب «راز بیداری» خبر داد؛

بررسی ارتباط بیداری اسلامی با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کتاب «راز بیداری»

کتاب «راز بیداری» تلاشی است برای بررسی و پاسخ به این پرسش اساسی که چه ارتباطی بین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی در جهان وجود دارد.
کد خبر: ۲۷۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ - 20January 2018

کتاب «راز بیداری» به بررسی ارتباط بیداری اسلامی با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می پردازدسرهنگ پاسدار «عباس عباسی» نویسنده کتاب «راز بیداری» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد، پیرامون کتاب تازه انتشار یافته خود اظهار داشت: این کتاب تلاشی است برای بررسی و پاسخ به این پرسش اساسی، که چه ارتباطی بین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی در جهان وجود دارد و بازتاب­‌ها و تأثیرات جهانی آن کدامند؟

وی افزود: در این کتاب با استفاده از مدارک مستند و معتبر، روایتی صحیح و تحلیلی واقع‌بینانه و بی‌­طرفانه از واقعه بزرگ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی ارائه می­‌شود که با بررسی این مهم، ضمن فراگیری محتوای کتاب حاضر که یادآور دوران پر افتخار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است برای نسل جدید به ویژه دانش آموزان و دانشجویان و آحاد ملت شریف ایران، ضرورت داشته و اهمیت آن را دو چندان می­‌کند.

عباسی گفت: امید است با نگارش این کتاب، توانسته باشیم گام مؤثری هر چند کوچک در زمینه­‌ی ترسیم آرمان­‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برداریم.

خاطرنشان می‌شود، کتاب راز بیداری در ۲ فصل «انقلاب اسلامی و تأثیرات آن در معادلات جهانی» و «دفاع مقدس و تأثیر آن در بیداری اسلامی» تنظیم و به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار