غرضی:

برجام قابل مذاکره مجدد نیست/ اظهارات ترامپ درباره مذاکره موشکی خنده‌دار است

وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی گفت: برجام قابل مذاکره مجدد نیست و تقویت بنیه دفاعی لازم و غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۲۷۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ - 20January 2018

برجام قابل مذاکره مجدد نیست/ اظهارات ترامپ درباره مذاکره موشکی خنده‌دار استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سید محمد غرضی وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی در گفت‌وگویی درباره هدف ترامپ از طرح مذاکره مجدد، اظهار کرد: در یک مذاکره و تعامل، فردی که شکست خورده است دائم بهانه تراشی می‌کند و شرط می‌گذارد، اما فرد پیروز به تعهداتش عمل می‌کند و شرطی نخواهد داشت.

وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل سردرگمی ناشی از شکست سیاست‌هایش در منطقه، دائم از این شاخه به آن شاخه می‌پرد.

غرضی با تاکید بر اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دیگر نهاد‌های ناظر عمل ایران به تمامی تعهدات در چارچوب برجام را تایید کرده‌اند، گفت: مسائلی که ترامپ مطرح می‌کند معطوف به انتخابات دوره آینده ریاست جمهوری است.

ترامپ با طرح ایران هراسی می‌خواهد سلاح بیشتری به منطقه بفروشد

وی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا می‌داند که در همه زمینه‌ها شکست خورده و برای انحراف افکار عمومی جهان و آمریکا، ایران هراسی را در دستور کار خود قرار داده است تا از این راه بتواند به کشور‌های منطقه سلاح بیشتری بفروشد.

غرضی با بیان اینکه برجام قابل مذاکره مجدد نیست، تصریح کرد: قدرت سیاسی ایران در منطقه و جهان استحکام زیادی دارد و توانسته در منطقه سیاست‌های آمریکا را به چالش بکشاند.

وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی اضافه کرد: اگر چندبار دیگر هم تعامل به شکست بینجامد، متوجه آمریکا و صهیونیست‌هاست. ایران بر اقتدار سیاسی، اجتماعی و انتظامی خود متکی بوده و توانسته اروپا را با خود همراه کند، اما آمریکا منزوی و تنها شده است.

غرضی اظهارات ترامپ درباره مذاکره موشکی را خنده‌دار خواند و گفت: تقویت بنیه دفاعی لازم و غیر قابل انکار است کشورمان در این زمینه نه مذاکره و نه سازش می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار