نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی:

پیاده‌روی اربعین سد محکمی در برابر دشمنان است

«ابوالفضل حسن بیگی» گفت : حضور ۲۰ میلیونی مسلمانان در مراسم پیاده‌روی اربعین و تمسک به اهل‌بیت (ع)، سد محکمی در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۲۷۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ - 20January 2018

حضور مقتدرانه ایران اسلامی در منطقه با  رهبری ارزشی و حضور همیشه در صحنه مردم

به گزارش دفاع پرس از سمنان، «ابوالفضل حسن‌بیگی» نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (شنبه) در مراسم تقدیر از موکب‌داران دامغانی، با بیان این‌که حضور ۲۰ میلیونی مسلمانان در مراسم پیاده‌روی اربعین و تمسک به اهل‌بیت (ع) سد محکمی در برابر دشمنان است، اظهار داشت: حضور همیشگی شیعیان در صحنه‌های مختلف، گرد ناامیدی را بر چهره دشمنان پاشیده است.

وی افزود: دشمنان از وحدت بین اقشار مختلف مردم مسلمان و شیعیان وحشت دارند، چرا که می‌دانند وحدت و انسجام مسلمانان می‌تواند چه حرکات عظیمی را در جهان خلق کند که نمونه آن اربعین است.

عضو خانه ملت با اشاره به شرایط منطقه نیز، گفت: جنگ فیزیکی منطقه، آتش‌افروزی دشمنان را به دنبال دارد، اما در رأس همه نیروهای حاضر درصحنه، این نیروهای مقاومت هستند که می‌درخشند.

حسن‌بیگی در دیگر بخش سخنان خود، بابیان این‌که 2 عامل رهبری ارزشی و حضور مردمی باعث شده تا ایران اسلامی مقتدرانه در منطقه حضور یابد، خاطرنشان کرد: حضور همیشگی ملت ما درصحنه باعث شده تا فتنه‌انگیزی دشمنان خنثی شود و در وهله بعد، امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون درایت‌های خردمندانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار