امام جمعه زنجان:

زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی باید در جامعه کاهش یابد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه 80 درصد دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری نماز جماعت وضعیت مطلوبی دارند گفت: باید زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۲۷۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ - 20January 2018

باید زمینه بروز آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابدبه گزارش دفاع پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در هفتمین جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس نماز، اظهار داشت: در این پیام آمده است، دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است، زیرا نماز فصلی از زندگی است که در آن انسان در برابر آفریننده و دارنده همه نیکی‌ها و زیبایی‌ها به عرض نیازی عاشقانه می‌پردازد.

وی بر ضرورت توجه به مسئله نماز تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری مسئول نماز هر اداره را مسئول برگزاری نماز در آن اداره می‌داند.

آیت الله ‌خاتمی با بیان اینکه در استان زنجان خوشبختانه وضعیت نمازخانه ها مطلوب است، افزود: در بازدیدها این امر به خوبی دیده می‌شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه وضعیت مدیران کل نیز در برپایی نماز خوب است، گفت: باید افرادی مسئول برگزاری نماز باشند که اخلاق نیکویی داشته باشند.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت نظارت مستمر از سوی مدیران کل بر وضعیت کارمندان تاکید کرد و یادآور شد: توجه به مباحث اخلاقی و نیازهای ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی ضروری است.

وی یکی از زمینه‌های نزول برکات آسمانی را رعایت تقوای الهی عنوان کرد و بیان داشت: داشتن حب و بغض‌ها بی تقوایی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: 80 درصد دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در برگزاری نماز جماعت وضعیت مطلوبی دارند.

این مسئول با بیان اینکه افزایش رشوه، سوء استفاده، کم کاری و توهین، از دیگر علائم بی تقوایی است، متذکر شد: باید زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها