برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

جلسه هیئت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان در استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ - 20January 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، جلسه هئیت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان امروز به ریاست سیدمناف هاشمی استاندار گلستان و با حضور اعضا شامل؛ فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان در دفتر کار استاندار برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد + تصاویر

در این جلسه  استاندار گلستان اظهار داشت: این جلسه یکی از جلسات با اهمیت و ارزشمند استان است و انتظار است که بتوانیم راه شهیدان و پیشکسوتان جهاد و شهادت را ادامه دهیم.

وی در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان گفت: همه دستگاه های استان باید این مجموعه را از خودشان بدانند و وارد بحث و مشارکت شوند.

هاشمی گفت: در ابتدای کار باید یک کارگروه فرعی متشکل از 5 عضو تشکیل دهیم تا پیگیری‌های لازم را با مشارکت همه دستگاه‌ها در راستای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس انجام دهند تا بتوانیم طی دو سال و نیم، ساخت این مجموعه را به پایان برسانیم.

استاندار گلستان، فرماندار گرگان را نماینده خود در این کارگروه معرفی کرد و علاوه بر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، سازمان برنامه و بودجه، شهرداری و یکی از علمای استان نیز اعضای این کارگروه خواهند بود.

وی از تشکیل جلسه بعدی در دو ماه آینده خبر داد و افزود: هر یک از اعضای جلسه سهم خودشان را در مشارکت بیان کنند و در جلسه آینده گزارشی از اقدامات این کارگروه ارائه شود.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «عباس حسن نیا» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به تشریح ساختار، سازمان و شرح اهداف و ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس پرداخت.

وی در ادامه به تشریح روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس پرداخت و افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مطالبه اصلی رزمندگان و مردم استان گلستان است و پیگیری ادامه ساخت این مرکز یکی از دستورالعمل های مهم این شوراست.

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار