پيام تشكر خانواده شهيد «منصور عباسی» از هموطنان

خانواده شهيد «منصور عباسی» به پاس حضور مردم در مراسمات تشییع و خاکسپاری این رزمنده مدافع حرم، در پیامی از هموطنان سپاسگزاری و قدردانی کردند.
کد خبر: ۲۷۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ - 21January 2018

پيام تشكر خانواده شهيد مدافع حرم به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، خانواده شهيد مدافع حرم «منصور عباسی» به پاس حضور مردم در مراسمات تشییع، خاکسپاری تا برگزاری مراسم چهلم، در پیامی از هموطنان و هم استانی‌های چهارمحالی خود سپاسگزاری و قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: مردمان چهارمحال و بختياری در دهه‌های گذشته ثابت کرده‌اند که مرد میدان بوده‌اند و علاوه بر پیروزی انقلاب‌ اسلامی در دفاع مقدس هم ثابت قدم ایستادند و صدها شهید و جانباز این استان خود گواه این مدعا هستند.

امروز هم که فرزندان دلیر و مجاهد امام خمينی (ره) در نبردهای سرنوشت‌ساز سوریه و عراق کوله‌بار جهاد و شهادت را بر دوش می‌کشند و در دفاع از اسلام ناب محمدی و حریم اهل‌ بیت (ع) اسوه‌ای برای مستضعفان، آزادگان و مسلمانان جهان در دفاع از مظلومان شده‌اند، مردانی از این دیار، از پیر و جوان همرزم آنان شده‌اند.

هر از گاهی خبر شهادت یکی از آنان عطر استانمان را زینبی می‌کند و به ما یادآور می شود که بخش عمده‌ای از امنیت ملی‌مان را مدیون و مرهون خون این شهیدان هستیم.

شهيد منصور عباسی یکی از این شهداست که به خاطر محاسن سفید و سوابق جهادیش او را به حق حبیب بن مظاهر شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری خوانده‌اند.

اینک مجالی برایمان ایجاد شده تا به نوبه خودمان از همه مردم گران‌قدر وطن و استانمان، بویژه شهرکرد و هفشجان و همه شهرستان‌ها، هموطنان عزيز در فضای مجازی و تمامی مسئولان عالی رتبه نظام، اعم از اجرایی، لشکری و کشوری، فرمانده كل سپاه پاسداران، وزرا، نمايندگان مجلس شورای اسلامی و قضات عالی قوه قضاييه، علی الخصوص نماينده مقام معظم رهبری در استان و استاندار، روحانیت معزز، دانشگاهيان، كارمندان، اصناف و بازاريان و خصوصاً هم‌رزمان و همكاران پاسدار و بسيجی پدر شهیدمان در دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) از تيپ هميشه سرافراز حضرت قمر بنی هاشم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و خانواده‌های معظم شهدا، بنياد شهيد و امور ايثارگران، اصحاب رسانه از جمله رسانه ملی و شبكه جهان بين مراتب تشکر و سپاس فراوان‌مان را بخاطر حضور در مراسم تشییع و تدفین و آیین‌های گرامی‌داشت شهیدان منصور و آيت‌الله عباسی اعلام کنیم و چنانچه امکان قدردانی از فرد فرد همه سروران برایمان فراهم نیست، صمیمانه پوزش بخواهیم.

امید آن داریم که اين شهيدان والامقام، به پاس قدردانی شما و تکریم مقام شهدا، شفیعتان باشند.

ان‌شاءالله که جریان حاصل از شهادت منصور عباسی هفشجانی همانطور که به نابودی شجره خبیثه گروه تروریستی داعش کمک کرد، مقدمه‌ای بر تسریع نابودی غده سرطانی صهیونیسم  و تمهید ظهور حضرت حجت (عج) شود تا پرچم حکومت اسلامی از دستان ولی امر مسلمين (مدظله‌العالی) به دستان ولی عصر (عج) سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها