مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

حرم شهدای گمنام سرعین قطب فرهنگی این شهر خواهد بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: با توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان سرعین، حرم شهدای گمنام به عنوان نگین معنوی و قطب فرهنگی این شهر مطرح خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ - 21January 2018

حرم شهدای گمنام سرعین، قطب فرهنگی این شهر خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهرستان سرعین امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور «عاطف ناصری» فرماندار سرعین و به منظور بررسی روند ساخت و احداث حرم شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با بیان اینکه شهر سرعین در راستای توسعه صنعت گردشگری و جذب مسافران داخلی و خارجی در مسیر رشد و توسعه گام برمی‌دارد، اظهار داشت: با توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان سرعین، حرم شهدای گمنام به عنوان نگین معنوی و قطب فرهنگی این شهر مطرح خواهد بود.

واحد با بیان اینکه نیاز امروز جامعه پیوند گسترده و همه جانبه با فرهنگ دفاع مقدس است افزود: مردم قدرشناس ایران اسلامی در کنار تفریحات سالم، از بازدید و بهره‌مندی از مکان های فرهنگی و معنوی و زیارتی غفلت نکرده‌اند و این امر در مورد زیات حرم شهدا نیز صادق است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به تخصیص اعتبار ناکافی برای احداث حرم دو شهید گمنام سرعین، خواستار توجه بیش از پیش مسئولین این شهرستان به این پروژه معنوی - فرهنگی شد و خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم حرم شهدای گمنام سرعین در اوایل سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها