معاون سیاسی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی:

ارتقاء شورای امنیت کشور، چالش های امنیت داخلی را برطرف می کند

سیف اللهی با اشاره به ارتقاء شوراهای تامین استان ها گفت: ارتقاء اقتدار شورای امنیت کشور و شوراهای تامین استانها و شهرستانها، باعث افزایش توانمندی در جهت رفع چالش های امنیت داخلی و حفظ منافع و مصالح کشور می شود.
کد خبر: ۲۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ - 08September 2014

ارتقاء شورای امنیت کشور، چالش های امنیت داخلی را برطرف می کند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور رضا سیف الهی، معاون سیاسی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور با اشاره به اهمیت  تاثیر شرایط منطقه ای در برآورد فرصت ها و تهدیدها گفت: چالش هایی نظیر محیط زیست و آب، بخشی از چالش های مهم در برنامه ششم توسعه می باشد.

سیف اللهی  با اشاره به وجود برخی عقب ماندگی های مدیریتی و خدمتی در بین اقوام و اقلیت ها در کشور گفت: در نظام مردم سالاری دینی، می بایست از پتانسیل های موجود در بین اقوام و اهل سنت به عنوان یک فرصت بهره برد.

معاون سیاسی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با بیان این که رویکردهای خدمت و توسعه، احترام و اقتدار، به عنوان راهکارهایی مناسب جهت پاسخگویی به مسائل امنیتی موجود در کشور هستند، گفت: می بایست با این سه رویکرد، راهبردهای خود را به کار ببریم و تلاش نماییم با خدمتگزاری برابر به پیروان مذاهب به رسمیت شناخته در کشور، از بروز سوء تفاهمات و سوءاستفاده از تنوع  فرهنگی مناطق، پیشگیری نمائیم.

وی با اشاره به ارتقاء شورای امنیت کشور خاطرنشان کرد: ارتقاء اقتدار شورای امنیت کشور و شوراهای تامین استانها و شهرستانها، باعث افزایش توانمندی در جهت رفع چالش های امنیت داخلی و حفظ منافع و مصالح کشور می شود که از مهمترین سیاست های جاری در دستور کار دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار