جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

دشمنان از امتی که دارای رهبر و امام باشد هراس دارند

سرهنگ «مهران مرادی» گفت: دشمنان از آن امتی هراس دارند که دارای رهبر و امام باشد و آن امت از فرامین ولی امر و رهبر و امام‌شان تبعیت کنند.
کد خبر: ۲۷۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 21January 2018

یکی از مؤلفه های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی  نعمت ولایت و پیروی از ولی فقیه استبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع)، سرهنگ پاسدار «مهران مرادی» جانشین سپاه قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در دهمین جشنواره «حضرت علی اکبر (ع) و جوان سرباز» اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی، عنایات الهی است. اگر عنایات پروردگار نبود، انقلاب ما به پیروزی نمی‌رسید.

وی افزود: دومین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی، توده‌های عظیم مردمی است. در 5 آذرماه سال 58 با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) بسیج مستضعفین تشکیل و امنیت مردم و نظام تضمین شد، که دوران دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف نشان‌گر نقش بی‌بدیل این نیروی مردمی است.

سرهنگ مرادی سومین مؤلفه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نعمت ولایت و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: دشمنان از آن امتی هراس دارند که دارای رهبر و امام باشد و آن امت از فرامین ولی امر و رهبر و امام‌شان تبعیت کنند.

وی سعادت را در گرو تبعیت از فرمان ولی فقیه دانست و افزود: امتی به سرانجام مقصود می‌رسد که تابع فرمان ولی فقیه و امام زمان خود باشد.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم (ع) در بخش دیگری از سخنان خود، فرهنگ‌سازی و معرفی الگوهای برتر در جامعه نیروهای مسلح را از اهداف برگزاری جشنواره «حضرت علی اکبر (ع) و جوان سرباز» دانست و افزود: این جشنواره مزین به نام حضرت علی اکبر (ع) است، که ان‌شاءالله جوانان سرباز از این جوان رشید کربلا و فرزند برومند حضرت اباعبدالله الحسین (ع) الگو بگیرند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: اساس مأموریت‌های دشمنان انقلاب اسلامی امروز این است که مؤلفه‌های قدرت را از ما بگیرند و ما موظفیم که عوامل پیروزی انقلاب را حفظ و تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها