مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس عاملی برای گفتمان‌سازی انقلاب است

سردار «مهدی ظفری» گفت: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند عاملی مهم برای گفتمان‌سازی فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در همه سطوح باشد.
کد خبر: ۲۷۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ - 21January 2018

شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس عاملی برای گفتمان سازی انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در هشتمین جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس این استان، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار داشت: امروز شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند عاملی مهم برای گفتمان‌سازی فرهنگ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و معرفی شهدا در همه سطوح جامعه باشد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه، نقش کتابخانه‌ها را در ترویج فرهنگ دفاع مقدس قابل توجه خواند و افزود: یکی از راه‌های مناسب در جهت شناساندن فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، مطالعه کتاب‌های منتشر شده در این زمینه است و با توجه به ظرفیت بالای همدان در چاپ و نشر کتب دفاع مقدس، فعالیت‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان می‌تواند در این خصوص چشم‌گیر و با اهمیت باشد.

سردار ظفری در پایان همچنین با بیان این‌که تدریس درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» باید بیش از گذشته در سطح دانشگاه‌های استان مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث در خصوص شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این است که تا به امروز هیچ‌گونه مخالفتی با تشکیل جلسات و پیگیری امور مختلف در استان نداشته‌ایم، که این مهم نشان از آمادگی بالای همدان برای رسیدن به اهداف این شورا را دارد.

خاطرنشان می‌شود، ارائه گزارش عملکرد در حوزه دفاع مقدس توسط مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و بیان پیشنهادات اعضای کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس نیز از جمله برنامه‌های دیگر در این جلسه 2 ساعته بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار