مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی:

رسانه ملی در تبیین نقش شهدا مسئولیت سنگینی دارد

«سید محسن لطیفی» گفت: رسانه ملی در تبیین نقش شهدا و رشادت‌های‌شان، مسئولیت سنگینی دارد و صدا و سیما آماده است بیشتر از گذشته برای نشان دادن سبک و سیره شهدا تلاش کند.
کد خبر: ۲۷۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ - 21January 2018

تخصیص محیطی برای نشان دادن نقش صدا و سیمای استان در دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «سید محسن لطیفی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، امروز (یک‌شنبه) در جلسه هم‌اندیشی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، با بیان این‌که همه ما مدیون مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا هستیم، اظهار داشت: رسانه ملی در تبیین نقش شهدا و رشادت‌های‌شان، مسئولیت سنگینی دارد و این سازمان آماده است بیشتر از گذشته برای نشان دادن سبک و سیره شهدا تلاش کند.

سرتیپ دوم پاسدار «عزت الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل صدا و سیمای استان از تخصیص میحط نمایشگاهی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی جهت نشان دادن نقش صدا و سیمای مرکز استان در دوران دفاع مقدس و معرفی شهدای والامقام رسانه خبر داد.

خاطرنشان می‌شود، در این جلسه در خصوص پیگیری تفاهمات قبلی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی بحث و رایزنی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها