محسن مومنی‌شریف:

منشور مستند انقلاب در همه بخش‌های هنری راه‌گشا خواهد بود/ موفقیت مستند در تبیین انسان

رئیس حوزه هنری با اشاره به موفقیت مستند در تبیین انسان، گفت: منشور مستند انقلاب در همه بخش‌های هنری راه‌گشا خواهد بود و جهت را نشان خواهد داد.
کد خبر: ۲۷۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ - 21January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از «منشور مستند انقلاب اسلامی» عصر امروز (یکشنبه، اول بهمن ماه) با حضور «محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری، «سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد» مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «نادر طالب‌زاده» دبیر جشنواره فیلم عمار، «سلیم غفوری» مدیر شبکه مستند و جمعی از مستندسازان در حوزه هنری برگزار شد.

«محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری در این مراسم اظهار داشت: منشور مستند انقلاب در همه بخش‌های هنری راه‌گشا خواهد بود و جهت را نشان خواهد داد.

وی گفت: برخی از روزهای بهمن ماه، ایام الله است و جمال و جلال الهی در آن تجلی یافته و در نهایت انقلاب پدید آمد. برای تبیین انسان، هنرمندان رشته های مختلف تلاش کرده اند اما مستند و مستندسازان در این جهت از همه موفق‌تر بوده‌اند.

رئیس حوزه هنری تصریح کرد: مستند در بیان ویژگی انسان ها موفق تر بوده چرا که وقتی یک اتفاق در قالب هنر گفته می شود بیشتر تاثیر می‌گذارد و دیده می شود اما هنر در بیان برخی موضوعات مانند نهضت عاشورا کم می آورد. انقلاب اسلامی نیز نمونه کوچکتری از عاشورا است.

مومنی شریف بیان کرد: مستند که بیانگر حقیقت است در برابر همه دروغ و نابرابرها خواهد درخشید و انسان های پاک طینت آن را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار