عادل الجبیر ایران را به حمایت تسلیحاتی و موشکی از انصارالله یمن متهم کرد

وزیر خارجه عربستان سعودی عادل الجبیر ایران را به حمایت تسلیحاتی و موشکی از انصارالله یمن متهم کرد و گفت: سازمان همکاری اسلامی بر ضرورت اینکه ایران دست از حمایت‌های تسلیحاتی و موشکی خود از شبه نظامیان حوثی بردارد به اجماع رسیدند.
کد خبر: ۲۷۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ - 21January 2018

عادل الجبیر مدعی شد: وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی ایران را محکوم کردندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی در حاشیه نشست وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی نشست خبری برگزار کرد و  اتهامات اثبات نشده و واهی را به ایران نسبت داد.

وی در این نشست خبری اظهار داشت: نشست امروز وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی، سیاست‌های ایران در منطقه را محکوم کردند.

الجبیر همانند گذشته ایران را به حمایت تسلیحاتی و موشکی از انصارالله یمن متهم کرد و گفت: «سازمان همکاری اسلامی بر ضرورت اینکه ایران دست از حمایت‌های تسلیحاتی و موشکی خود از شبه نظامیان حوثی بردارد، به اجماع رسیدند.»

وزیر امور خارجه عربستان مدعی دخالت ایران در  امور کشورهای منطقه شد و گفت: ایران فتنه‌های فرقه‌ای ایجاد می‌کند!

در همین نشست «انور قرقاش» وزیر مشاور در دولت امارات نیز تاکید کرد:  «بدون مفهومی جدید برای امنیت ملی عربی، عرب‌ها به حاشیه رانده خواهند شد و کشورهایشان تبدیل به (ملک) مُشاعی خواهد شد.»

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها