محسن یزدی:

جلسه مستندسازان با رهبر معظم انقلاب عملیاتی بود

مدیر مرکز مستند حوزه هنری با اشاره به دیدار جمعی از مستندسازن انقلابی با رهبر معظم انقلاب گفت: جلسه مستندسازان با رهبر معظم انقلاب به دلیل ویژگی‌هایی که داشت یک جلسه عملیاتی بود.
کد خبر: ۲۷۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰ - 21January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از «منشور مستند انقلاب اسلامی» عصر امروز (یکشنبه، اول بهمن ماه) با حضور «محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری، «سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد» مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «نادر طالب‌زاده» دبیر جشنواره فیلم عمار، «سلیم غفوری» مدیر شبکه مستند و جمعی از مستندسازان در حوزه هنری برگزار شد.

«محسن یزدی» مدیر مرکز مستند حوزه هنری در ادامه این مراسم اظهار داشت: چیزی که در دیدار رهبر معظم انقلاب برایم جالب بود این نکته بود که ایشان خیلی خوب به حرف‌های مستندسازان گوش می‌دادند. قائده این است که وقتی جمعی به دیدار ایشان می‌روند، می‌روند تا حرف‌های ایشان را بشنوند اما ایشان خوب گوش می‌دهند، یاداشت می‌کنند و نکات را سوال می‌کنند.

وی با تاکید بر توجه به مسائل اصلی کشور گفت: باید مسائلی غیر مهم را کنار بزنیم و به مسائلی مهم کشور بپردازیم. جلسه مستندسازان با رهبر انقلاب به دلیل ویژگی‌هایی که داشت یک جلسه عملیاتی بود. وقتی یکی از مستندسازان مشکل کار مستندسازی را مطرح کرد خیلی زود از سوی دفتر ایشان پیگیری شد. این نکات برای همه ما درس است تا حرف‌ها را خوب گوش کنیم و به آدم‌ها احترام بگذاریم و در نهایت حرف‌های دیگران را جدی بگیریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار