بهروز نورانی:

دغدغه مستندسازان توسط مدیران فرهنگی حل شود

مستندساز کشورمان با تاکید بر لزوم حل دغدغه‌های مستندسازان گفت: باید دغدغه مستندسازان توسط مدیران فرهنگی حل شود. سینمای مستند می‌تواند به عنوان محل و ویترینی برای ارائه اندیشه یک کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
کد خبر: ۲۷۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ - 21January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از «منشور مستند انقلاب اسلامی» عصر امروز (یکشنبه، اول بهمن ماه) با حضور «محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری، «سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد» مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «نادر طالب‌زاده» دبیر جشنواره فیلم عمار، «سلیم غفوری» مدیر شبکه مستند و جمعی از مستندسازان در حوزه هنری برگزار شد.

«بهروز نورانی» مستندساز کشورمان در ادامه این مراسم اظهار داشت: بسیاری از شبکه‌های دنیا از مستند به عنوان یک ویترین استفاده می‌کنند اما دغدغه مستندسازان کشورمان امکانات و نگاه نابرابری است که در نسبت سینما به آثار مستند در اکران و توزیع وجود دارد.

وی گفت: هنوز مدیریت فرهنگی نسبت به سینمای مستند به درک و مفهومی نرسیده تا آن را به سبد فرهنگی ایرانیان اضافه کند.

این مستندساز با تاکید بر لزوم حل دغدغه‌های مستندسازان بیان کرد: باید دغدغه مستندسازان توسط مدیران فرهنگی حل شود. سینمای مستند می‌تواند به عنوان محل و ویترینی برای ارائه اندیشه یک کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار