نادر طالب‌زاده:

خاندان پهلوی مستندهای جبهه انقلاب را می‌بینند

دبیر جشنواره عمار با اشاره به قوت آثار مستندسازان انقلابی گفت: خاندان پهلوی نیز کارهای مستندسازان ما را می‌بینند. آن‌ها به دلیل قوت‌ کارهای بچه‌های انقلاب چاره‌ای جز دیدن این آثار را ندارند.
کد خبر: ۲۷۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ - 21January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از «منشور مستند انقلاب اسلامی» عصر امروز (یکشنبه، اول بهمن ماه) با حضور «محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری، «سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد» مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «نادر طالب‌زاده» دبیر جشنواره فیلم عمار، «سلیم غفوری» مدیر شبکه مستند و جمعی از مستندسازان در حوزه هنری برگزار شد.

«نادر طالب‌زاده» دبیر جشنواره فیلم عمار در ادامه این مراسم با بیان اینکه گردهمایی مستندسازان یک گونه جشن است اظهار داشت: فضاهایی مختلفی که با حضور مستندسازان ایجاد می‌شود نشان می‌دهد این عرصه به میوه‌دهی رسیده است. 

وی رونمایی از منشور مستند انقلاب اسلامی را یک تاییدیه بر فعالیت‌های مستندسازان دانست و گفت: مستندسازان انقلاب یک میوه جدید هستند در زمانی که انقلاب اسلامی در برابر هجمه سنگینی قرار گرفته است.


دبیر جشنواره فیلم عمار با اشاره به رویش‌های خوب مستندسازان انقلاب ادامه داد: انقلاب اسلامی در این مقطع به گروه جدیدی نیاز داشت تا متناسب با زمان، کارهای جدیدی بسازند. امروز این گروه ایجاد شده و به میوه‌دهی رسیده است به گونه‌ای که خاندان پهلوی نیز کارهای مستندسازان ما را می‌بینند. آن‌ها به دلیل قوت‌ کارهای بچه‌های انقلاب چاره‌ای جز دیدن این آثار را ندارند.

طالب‌زاده گفت: مستندساز انقلاب وظیفه دارد تاریخ را رصد کند و اشکالات و انحرافات انقلاب اسلامی را با زبان رُک و هنرمندانه بیان کند.

وی خطاب به رسانه ملی اظهار داشت: خواهش می‌کنم صدا و سیما فیلم‌های مانند «داد» را با کارشناسان در شبکه‌های اصلی پخش کند تا صدای مردم شنیده شود. جریان امروز مستندسازان انقلاب میوه جدیدی است که باید از آن بهره گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار