3 و 4 بهمن؛

هفتمین همایش «پدافند جنگ نوین» برگزار می‌شود

هفتمین همایش سراسری «پدافند جنگ نوین» همراه با نمایشگاه جانبی و کارگاه‌های تخصصی به میزبانی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در روز‌های سوم و چهارم بهمن ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 22January 2018
زکی دبیر هفتمین همایش سراسری پدافند جنگ نوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره این همایش اظهار داشت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) در راستای اهداف بلندمدت پژوهشی خود و به منظور افزایش ارتباطات علمی، ایجاد محیطی مناسب برای تبادل نظر بین پژوهشگران فعال کشور در زمینه پدافند شیمیایی، بیولوژیک، هسته‌ای و حوزه‌های جدید این عرصه، هفتمین همایش سراسری «پدافند جنگ نوین» را همراه با نمایشگاه جانبی و کارگاه‌های تخصصی در روز‌های سوم و چهارم بهمن با سخنرانی سرلشکر «مصطفی ایزدی» و سردار «غلامرضا جلالی» رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار می‌کند.

وی درباره اهداف همایش بیان داشت: تهدیدات جدید در حوزه جنگ نوین، معرفی جدیدترین دستاورد‌ها و فناوری‌های پدافند جنگ نوین و اولویت‌های آموزشی ـ پژوهشی و روش‌های نوین رزمایش و عملیات در حوزه پدافند جنگ نوین از اهداف این همایش تعیین شده است.

زکی افزود: محور‌های این همایش نیز عبارتند از تهدیدات حوزه جنگ نوین، پایش، کشف، سنجش و هشدار عوامل جنگ نوین، حفاظت و ایمنی در برابر عوامل جنگ نوین، کنترل، رفع و دفع آلودگی عوامل جنگ نوین، آموزش و رزمایش در مقابله با تهدیدات جنگ نوین، راهبردها، دکترین و تاکتیک‌ها در پدافند جنگ نوین، معاهدات، فرصت‌ها و چالش‌ها در پدافند جنگ نوین.

وی با اشاره به اینکه برای این همایش تعداد 300 مقاله دریافت شد، ادامه داد: از مجموع مقالات دریافتی تعداد 150 مقاله تایید شد که از این تعداد 30 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارایه می‌شود.

هفتمین همایش سراسری پدافند جنگ نوین برگزار می‌شود
دبیر هفتمین همایش سراسری پدافند جنگ نوین اضافه کرد: اختتامیه این همایش چهارم بهمن با سخنرانی سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان شیمیایی و پیشکسوتان عرصه پدافند از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها