پنجمین رزمایش محمد رسول الله (ص)-4/ امیر موسوی خبر داد؛

شلیک راکت‌ «فجر 5» و موشک «نازعات» در رزمایش ارتش

سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) ارتش از شلیک راکت‌ «فجر 5» و موشک «نازعات» در این رزمایش خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ - 22January 2018

شلیک راکت‌های «فجر 5» و «نازعات» در رزمایش ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر موسوی سخنگوی پنجمین رزمایش محمد رسول الله (ص) ارتش اظهار داشت: از سلسله رزمایش‌های مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز پنجمین رزمایش محمد رسول الله (ص) با رمز «یا رسول الله (ص)» آغاز شد.

وی افزود: در این رزمایش نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش مشارکت دارند.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: در ابتدای این رزمایش شاهد اجرای عملیات شناورهای سطحی، زیرسطحی و پروازی در صحنه دریا برای رصد فعالیت‌های دشمن، شناسایی، رهگیری و انهدام یگان‌های دشمن برای جلوگیری از وارد شدن به آب‌های سرزمینی کشورمان بودیم.

وی بیان کرد: پس از آن یگان‌های مدافع در نوار خط ساحلی که شامل یگان‌های تکاور و عملیات ویژه است، با استفاده از شناورهای هجومی، تاکتیک‌های موردنظر را برای انهدام یگان‌های نفوذی دشمن انجام دادند و در نهایت نیروی زمینی ارتش برای کمک به نیروی دریایی در دفاع از ساحل و برای ممانعت از نفوذ دشمن به عمق میهن اسلامی با بهره‌گیری از سازمان رزم در اختیار وارد کار شد.

سخنگوی رزمایش گفت: با ایجاد دفاع ساحلی و پدافند ساحلی و ایجاد سد و موانع و در نهایت کمین و انجام پدافند قاطع در مقابل نیروهای دشمن و به کارگیری راکت‌ «فجر 5» و موشک «نازعات» و همچنین پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و تیزپروازان هوانیروز ارتش و حجم سنگین آتش توپخانه تلاش دشمنان ناکام ماند.

وی تصریح کرد: در پایان این مرحله تاکتیک زمین مسلح برای اطمینان از انهدام کامل دشمن به اجرا رسید.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها