وصیت‌نامه شهید غلامرضا عمرانی/‌ زیر بار ظلم ابرقدرت‌هاى شیطانى نروید

شهید عمرانی در وصیت‌نامه خود آورده است: «اى هموطنان، اى مسلمانان جهان بپاخیزید و از اسلام و قرآن دفاع نمایید، امام عزیز را تنها نگذارید و تا آخرین قطره خون خود از این نایب امام زمان (عج) حمایت نمایید. زیر بار ظلم این ابرقدرت‌هاى شیطانى نروید.»
کد خبر: ۲۷۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ - 22January 2018

وصیت‌نامه شهید غلامرضا عمرانی/‌ ای هموطنان زیر بار ظلم این ابرقدرت‌هاى شیطانى نرویدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «غلامرضا عمرانی» ۲۰ تیر ۱۳۳۵ چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۱ بهمن ۱۳۵۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

خدایا تو شاهد باش که من در راه تو و پیغمبر تو جهاد مى‌کنم و با دشمنان اسلام و قرآن به نبرد برخاسته‌ام و تا آخرین قطره خون خودم از این مرز و بومم دفاع مى‌نمایم، تا اینکه دشمن بداند که مردان خدا از کشته شدن نمى‌هراسند، بلکه به استقبال آن مى‌روند. چون راه آن‌ها راه خدا و قرآن و پیامبر است و من همیشه آرزوى آن را دارم، با افتخار و آغوش باز به استقبال آن مى‌روم تا بتوانم دین خودم را به کشورم، اسلام، قرآن و امام امت ادا نمایم و آن عبارت است از نابودى کامل دشمنان اسلام و قرآن، یک پیام به ملت ایران و تمام مسلمانان جهان دارم.

اى هموطنان، اى مسلمانان جهان بپاخیزید و از اسلام و قرآن دفاع نمایید، امام عزیز را تنها نگذارید و تا آخرین قطره خون خود از این نایب امام زمان (عج) حمایت نمایید، زیر بار ظلم این ابرقدرت‌هاى شیطانى نروید.

پیامی به همسرم دارم و آن این است که از محسن فرزندم خوب پرستارى کن، هم برایش مادر و هم پدر باش. تو‌ ای فرزندم درست را بخوان و خودت راه درست را انتخاب کن. قرآن بخوان و از آن الهام بگیر و به آن عمل کن.

تو اى پدر عزیز و مهربان، صبر پیشه کن و افتخار کن که فرزندى تحویل جامعه دادى که روزى توانست به آن خدمت نماید و با افتخار این دیار فانى را وداع گفت.

تو اى مادر عزیز صبور باش و در پرورش برادران و خواهرانم بکوش و به آن‌ها قرآن و اسلام را بیاموز، تا در راه اسلام و قرآن قدم بردارند.

سفارش دیگری به همسرم دارم، اگر فرزند دیگرم پسر بود، نامش را مهدى و اگر دختر بود مریم بگذار. از طرف من به همه خویشان و دوستان بگویید مرا ببخشند تا مورد عذاب خداوند قرار نگیرم. در خاتمه همه‌ی شما را به خدا و امام زمان (عج) مى‌سپارم. برقرار باد حکومت عدل اسلامى در تمام جهان غلامرضا عمرانى ۱۳۵۹/۷/۶»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار