امیر اسماعیلی عنوان کرد؛

ایجاد کارگروه دفاع مردمی با مشارکت دانشجویان نخبه

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: ایجاد کارگروه دفاع تخصصی، علوم پایه و انسانی و دفاع مردمی از جمله محورهای همکاری مشترک قرارگاه با دانشجویان نخبه خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ - 22January 2018

ایجاد کارگروه دفاع مردمی با مشارکت دانشجویان نخبهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، جلسه دوجانبه همکاری میان قرارگاه پدافند هوایی ارتش و تعدادی از دانشجویان نخبه کشور با حضور امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در ستاد این قرارگاه برگزار شد.  

این جلسه به منظور ایجاد ارتباط و همکاری مشترک میان دانشگاه و قرارگاه پدافند هوایی و استفاده از ظرفیت علمی نخبگان در صنایع دفاعی و امور فرهنگی برگزار شد.

سرتیپ اسماعیلی در این جلسه گفت: ایجاد کارگروه دفاع تخصصی، علوم پایه و انسانی و دفاع مردمی از جمله محورهای این همکاری مشترک خواهد بود.

وی در جمع دانشجویان نخبه، اقدام آنها برای خدمت جهادی به کشور را کاری بزرگ دانست و گفت: شما به خط مقدم آمده‌اید و خط مقدمی باید فکر کنید و باید با سلاح علم به جنگ دشمن بروید. امثال شما نخبگان در کشور کم نداریم، ولی متاسفانه توجه لازم به این مسئله از سوی مسئولین صورت نگرفته است و این نباید موجب شود که شما دست از وظیفه خود بردارید.

سرتیپ اسماعیلی با اشاره به اینکه قرارگاه پدافند هوایی تاکنون ارتباط نزدیکی با دانشگاه و دانشجویان داشته افزود: شما با حضور در این عرصه و انتخاب صف مجاهدان به قرارگاه پدافند هوایی کمک خواهید رساند که نتیجه آن کمک به کشور و روحیه پایداری خودتان و ملت غیور خواهد بود.

وی انگیزه جوانان مومن ایران اسلامی را ستودنی دانست و بیان داشت: بیشتر از 70 درصد شهدای دفاع مقدس را جوانان هم سن و سال شما تشکیل می‌دهند و در این سن است که انسان انگیزه بسیار قوی برای حرکت و شکوفایی دارد.

امیر اسماعیلی شهدای دفاع مقدس را مردان افسانه‌ای ملت ایران دانست و تاکید کرد: با وجود چنین انسان‌هایی ما مانند برخی از ملل دیگر نیاز به افسانه نداریم؛ ما به جای افسانه‌ها، ستاری، بابایی، کاظمی و... داریم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار