سرهنگ یاراحمدی خبر داد؛

دستگیری باند 4 نفره قبل از وقوع سرقت مسلحانه در یافت‌آباد

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 4 نفره که قصد سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در یافت‌آباد را داشتند خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ - 22January 2018

دستگیری باند 4 نفره قبل از وقوع سرقت مسلحانه در یافت‌آبادبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «حمیدرضا یاراحمدی» سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعت 10 صبح امروز پلیس آگاهی با اشراف اطلاعی توانست قبل از وقوع سرقت در محله یافت آباد از یک طلافروشی، سارقان را زمین‌گیر کند.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، مأموران آگاهی تهران بزرگ اطلاع یافتند که یکی از مجرمین سابقه‌دار، باند 4 نفره‌ای را تشکیل داده و قصد سرقت از یک طلافروشی در محل یافت‌آباد را داشت.

وی گفت: بعد از مشخص شدن محل و ساعت سرقت مأموران به طور نامحسوس محل را تحت کنترل قرار داده و سارقان که با یک خودروی پراید در محل حاضر شدند، قبل از هرگونه اقدامی توسط مأموران پلیس دستگیر شدند.

این مقام ارشد پلیس آگاهی بزرگ تصریح کرد: در لحظه دستگیری، سارقان به دستور ایست پلیس اعتنا نکردند و پلیس مجبور شد تیراندازی کند؛ در این قضیه یکی از سارقان از ناحیه پا مجروح شد و بلافاصله هر 4 نفر دستگیر شدند.

سرهنگ یاراحمدی با اعلام این مطلب که رده سنی سارقان 30 سال بوده، اعلام کرد: هر 4 نفر سابقه‌دار بوده و در هنگام دستگیری یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد مثل چاقو و قمه به همراه داشتند، همچنین این افراد 120 هزار دلار تقلبی به همراه داشتند.

وی ادامه داد: خودرویی که در موقع سرقت از آن استفاده شده متعلق به یکی از سارقان بوده که البته پلاکش جعلی بود.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: طی بررسی‌های اطلاعاتی دریافتیم که یک خانم هم با این افراد همکاری دارد که تلاش برای دستگیری‌اش ادامه دارد.

سرهنگ یاراحمدی خاطرنشان کرد: عملیات دستگیری این باند سارقان را مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام دادند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار