مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد؛

برگزاری ۷۵۵ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ۷۵۵ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با ایام الله دهه فجر در استان مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ - 22January 2018

برگزاری 755 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «حبیب حسین‌زادگان» مدیرکل ورزش و جوانان مازندران امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر، اظهار داشت: برنامه‌های ورزشی دهه مبارک فجر متشکل از برنامه‌های فرهنگی، ورزش همگانی و مسابقات و رویدادهای ورزشی قهرمانی و رقابتی خواهد بود که در دو بخش آقایان و بانوان و در همه رده‌های سنی در سطح شهر و روستاهای استان به اجرا در می‌آید.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی ورزشی سرپوشیده و روباز در بخش خصوصی و دولتی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اعلام از سوی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان، تاکنون 755 برنامه پیشنهادی و اجرایی فرهنگی و ورزشی به دبیرخانه ستاد دهه فجر ارسال شد و اینکه پیش‌بینی برگزاری 100 برنامه را در مرکز و شهرستان‌ها داریم.

این مسئول با تشریح فعالیت‌های ورزشی دهه مبارک فجر، تصریح کرد: آذین‌بندی و فضاسازی مناسب ادارات و دفاتر هیئت‌ها و اماکن ورزشی اعم از دولتی و خصوصی، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ورزشکار، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با قهرمانان، پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران، حضور یکپارچه و باشکوه جامعه ورزش و استان درراهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های مهم فرهنگی در این ایام است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزاری مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان، برگزاری مسابقات قرآنی، نشست با سمن‌ها و جامعه رسانه ای استان را بخش دیگر برنامه‌های مهم فرهنگی دانست و گفت: برگزاری تورنمنت بین‌المللی شطرنج در دهه مبارک فجر که به میزبانی مازندران و در شهرستان آمل برگزار می‌شود به‌عنوان بزرگترین رویداد ورزشی است.

وی از برگزاری مسابقات ملی در چندین رشته ورزشی خبر داد و گفت: برگزاری المپیاد همگانی در هشت رشته دارت، داژبال، طناب‌زنی، طناب‌کشی، روپایی، پنالتی هدفمند، والیبال سه نفره، شوت بسکتبال و سه رشته بومی و محلی کشتی لوچو، کشتی گیله مردی و هفت سنگ به‌عنوان برنامه‌های محوری دهه فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار