سمنان با 2 سالن سینما میزبان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: امسال با دو سالن سینما میزبان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۲۷۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ - 22January 2018

سمنان با دو سالن سینما میزبان سی و ششمین جشنواره فیلم فجربه گزارش دفاع پرس از سمنان، «محمدرضا سوقندی» مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان درباره برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در این استان اظهار داشت: ما هفته قبل ستاد هماهنگی جشنواره فیلم فجر را در استان تشکیل دادیم، دبیرخانه جشنواره را فعال کردیم و با مدیران دو سینمایی که مجری فیلم‌های جشنواره هستند صحبت کردیم. همچنین کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی راه‌اندازی شد و این هفته نیز دومین جلسه ستاد هماهنگی را تشکیل می‌دهیم.

وی افزود: مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ بهمن ماه با حضور مسئولان و هنرمندان استان سمنان برگزار خواهد شد. امسال سعی کرده‌ایم با توجه به اینکه امسال در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم، با کمک آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف استان، این جشنواره را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

مدیرکل اداره ارشاد استان سمنان گفت: بیشترین تلاش ما بر این است که در این ۱۰ روز، حضور حداکثری مخاطبان را داشته باشیم. یکسری برنامه‌ جنبی در نظر گرفته‌ایم که در طول برگزاری جشنواره آن‌ها را برگزار خواهیم کرد.

سوقندی درباره مکان نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سمنان خاطرنشان کرد: ما دو سینما در استان سمنان برای نمایش فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته‌ایم که این سینما‌ها عبارتند از سینما یادمان با حدود ۳۵۰ نفر ظرفیت و سینما هلال با حدود ۷۰۰ نفر ظرفیت. امیدواریم با کیفیت مطلوب فیلم‌های امسال جشنواره نسبت به سال‌های گذشته، شاهد حضور مخاطبان بسیاری در این جشنواره باشیم.

وی درباره سانس‌های نمایش فیلم‌های جشنواره در سینماهای برگزیده استان سمنان، اضافه کرد: ما در حال برنامه‌ریزی برای زمان نمایش فیلم‌ها هستیم و تمام سعی‌مان بر این است که ساعت‌هایی را انتخاب کنیم که استقبال بیشتری از جشنواره صورت گیرد.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار