سردار وحیدی در همایش «آزادی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی مقاومت»:

تسلیح کرانه باختری موجب فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: همه چیز آماده است تا همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برای تسلیح کرانه باختری تلاش شود؛ تلاش در این راستا قطعاً فروپاشی رژیم صهیونیستی را در پی خواهد.
کد خبر: ۲۷۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ - 22January 2018

تسلیح کرانه باختری موجب فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «احمد وحیدی» رییس دانشگاه عالی دفاع ملی در همایش «آزادی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی مقاومت» که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، با اشاره به شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: عملکرد آمریکا در منطقه سبب شده که 70 درصد مردم نسبت به نقش آمریکا در منطقه بدبین شوند.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان پرچمدار محور مقاومت امروز مورد توجه ملل انقلابی است، افزود: برخی در منطقه عربستان را ناجی خوبی می‌پنداشتند اما با روشن شدن ماهیت این کشور، شاهد به آتش کشیده شدن عکس برخی از رهبران منطقه در دست مردم بودیم.

سردار وحیدی بیان داشت: اگر ملت فلسطین امروز مسلح شود و بپا خیزد و ارتش آزادیبخش فلسطین شکل بگیرد، اراده این ملت است که تعیین کننده سرنوشت فلسطین خواهد بود، چراکه ملت فلسطین انگیزه الهی و شجاعت دارد و برای آب و خاک خود می‌جنگد.

وی ادامه داد: بنابراین همه چیز آماده است تا همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برای تسلیح کرانه باختری تلاش کرد؛ تلاش در این راستا قطعاً فروپاشی رژیم صهیونیستی را در پی خواهد.

سردار وحیدی تصریح کرد: جریان فلسطین بسیار مقدس است و باید کوبنده دنبال شود و نباید جریانی جایگزین آن شود، اما متاسفانه برخی با ندانم‌کاری‌شان می‌خواهند مسئله فلسطین را به حاشیه بکشانند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار