سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

طرح بزرگ امنیت و آرامش امشب در تهران اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه در تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ - 22January 2018

طرح امنیت و آرامش امشب در تهران اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ دقایقی پیش در حاشیه اجرای طرح آرامش و امنیت شبانه در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف برقراری امنیت در تهران اجرا می‌شود و در این طرح پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر، امنیت، آگاهی، پیشگیری، راهور و یگان امداد مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: در این طرح پلیس مبارزه با موادمخدر معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها را جمع آوری خواهد کرد. در اجرای این طرح از سگ‌های موادیاب نیز استفاده خواهد شد.

سردار رحیمی بیان داشت: پلیس امنیت نیز مسئول جمع آوری اراذل و اوباش خواهد بود و با حضور در قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و پارک‌هایی که محل تجمع آن‌هاست، اراذل و اوباش را جمع آوری خواهد کرد.

وی ادامه داد: با ماشین‌هایی که دور دور می‌کنند و باعث بی نظمی می‌شوند نیز برخورد و آن‌ ماشین‌ها توقیف خواهند شد. همچنین با مراجعه به محل تجمع اتباع خارجی غیرمجاز و کسانی که به قاچاق مبادرت می‌ورزند، با آنان برخورد خواهد شد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به مسئولیت پلیس پیشگیری در این طرح گفت: پلیس پیشگیری شامل تمام کلانتری‌ها خواهد بود و در این طرح به درخواست‌های مردمی و تماس‌های فوریت‌های پلیس ۱۱۰ رسیدگی خواهد شد. همچنین در این طرح پلیس آگاهی با سارقین و متجاوزین به عنف برخورد می‌کند.

وی در خصوص ماموریت پلیس راهور خاطرنشان کرد: پلیس راهور در این طرح به کامیون‌های دودزا و ماشین‌هایی که سرعت غیرمجاز دارند، تذکر خواهد داد و برخورد می‌کند. همچنین در این طرح با رانندگان خودروهای با جریمه بالای یک میلیون و رانندگان بالای 30 نمره منفی برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: یگان امداد نیز در این عملیات به حمایت همه جانبه از یگان‌های عملیاتی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها