خواهر شهید احمدی روشن:

اجازه ندهیم کسی خون شهدا را به نفع خود مصادره کند

خواهر شهید احمدی روشن گفت: ما برای تداوم انقلاب خون‌ها داده‌ایم؛ نگذاریم کسی خون شهدا را به نفع خود مصادره کند.
کد خبر: ۲۷۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 23January 2018

اجازه ندهیم کسی خون شهدا را به نفع خود صادر کندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، خواهر شهید احمدی روشن در مراسم پیام‌آوران عاشورا اظهار داشت: آن چه که از حضرت زینب (س) آموختیم صبر و شکیبایی بود و اگر حضرت زینب (س) در روز عاشورا حضور نداشتند، حادثه کربلا به عنوان شکست تلقی می‌شد؛ ایشان بودند که حادثه کربلا را زنده نگه داشتند.

وی بیان کرد: خواهران شهدا راه برادرانشان را از یاد نبرند، ما خواهران شهدا داغ دیده‌ایم و این داغ فقط زمانی تسکین می‌یابد که به دیدار آنان بشتابیم.

خواهر شهید احمدی روشن گفت: ما برای تداوم انقلاب خون‌ها داده‌ایم؛ آیا این جامعه‌ای که اکنون در آن زندگی می کنیم همانی است که برادران ما به خاطرش خون داده اند؛ نگذاریم کسی این خون شهدا را به نفع خود مصادره کند.

وی در ادامه تصریح کرد: دقت کنیم که امام خامنه‌ای چه می‌گویند و اجازه ندهیم که کسی صحبت‌های مقام معظم رهبری را به نفع خودشان مصادره کنند. ما باید با بصیرت عمل کنیم، ولی وظیفه خود می‌دانیم کاری کنیم که دشمنان خارجی و داخلی نتوانند به انقلاب هجمه‌ای وارد کنند. امیدوارم روزی برسد که به شهدا بگوییم خواهران خوبی برای شما بودیم.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار