خواهر شهید شیرودی:

مردم بصیر ایران همیشه در برابر فتنه‌ها پیروز بوده‌اند

خواهر سرلشکر شهید شیرودی گفت: ایران عزیز دسیسه‌ها و فتنه‌های بسیار دیده است و همیشه مردم با بصیرت ما پیروز میدان بوده‌اند.
کد خبر: ۲۷۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 23January 2018

ایران دسیسه‌ها و فتنه‌های بسیار دیده استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، خواهر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در همایش پیام آوران عاشورا اظهار داشت: ما خواهران شهدا در این همایش به هم پیوسته‌ایم و رودی در بستر انقلاب اسلامی تحت ولایت حضرت امام خامنه‌ای ایجاد کرده‌ایم. ما به خروش آمده‌ایم و فرمایشات گوهربار ایشان را فریاد کشیده و در جهت رسیدن به آرمان امام راحلمان، تا تشکیل تمدن جهانی اسلام از پای نخواهیم نشست.

وی بیان کرد: ایران عزیز دسیسه‌ها و فتنه‌های بسیار دیده است و همیشه مردم با بصیرت، پیروز میدان بوده‌اند و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند و نقش شما خواهران زینبی بی نظیر و بی دلیل بوده است. خواهرانی که هم داغ برادر دیده‌اند و هم مونس و یار و پرستار مادر بوده‌اند و در تمام عرصه‌ها همچون پیام‌آور عاشورا حضور فعال و گسترده داشته و دارند.

خواهر شهید شیرودی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که «زینب کبری (س) یک نمونه‌ی کامل از زن مسلمان است یعنی الگویی که اسلام برای تربیت زنان، در مقابل چشم مردم دنیا قرار داده است».

وی گفت: پیام این همایش این است که ما خواهران شهدا اجازه نداده و نخواهیم داد انقلابی که با خون برادران شهیدمان آبیاری و پرچم مقدسش برافراشته شده توسط ایادی استکبار جهانی تهدید شود.

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار