جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان‌ها اولویت اصلی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است

امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد فهمیده قاسم‌زاده» گفت: اولویت اصلی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس است تا همه آثار ارزشمند آن دوران در این مجموعه عرضه شود.
کد خبر: ۲۷۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 23January 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، مراسم تودیع سرهنگ ستاد «عباس حسن نیا» و معارفه سرهنگ ستاد «مسعود جمشیدی» امروز با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد فهمیده قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تالار نور قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان برگزار شد.

اولویت اصلی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان ها است

در این جلسه امیر «فهمیده» اظهار داشت: گلستان، استانی است که اقوام متعددی را شامل می‌شود و این اقوام در اوج آرامش، وحدت و یکپارچگی زندگی می کنند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: حماسه عاشورا که 8 ساعت بود تولید ارزشهای معنوی بسیاری داشته و حماسه دفاع مقدس نیز در راستای حماسه عاشورا بوده است.

امیر فهمیده افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ثبت این حماسه بزرگ و جلوگیری از فراموشی و تحریف تاریخ دفاع مقدس، تشکیل شده و اولویت اصلی آن ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس است تا همه آثار ارزشمند آن دوران در این مجموعه عرضه شود؛ لذا از همه مسئولین اجرایی استان خواهشمندم در ساخت هرچه سریع‌تر این مرکز فرهنگی همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

در ادامه سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، خدمت به شهدا و رزمندگان و مردم این استان را افتخاری بزرگ برای خود دانست و گفت: بنده از همین ابتدای آغاز مسئولیتم دست یاری به سوی همه عزیزان دراز می کنم تا ان‌شاء ‌الله بتوانیم حق مطلب را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم.

در ابتدای این مراسم سرهنگ «عباس حسن نیا» مدیر کل پیشین حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، گزارشی از اقدامات و عملکرد این اداره در 4 سال گذشته پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها