استاندار خراسان رضوی:

مسئولان دیدار با خانواده‌های شهدا را در برنامه کاری خود قرار دهند

«علی­رضا رشیدیان» در دیدار با خانواده طلبه شهید «احمدرضا حسین­ زاده» همه­ مسئولان را به دیدار با خانواده‌های شهدا توصیه کرد و گفت: شهدا و خانواده معزز آن‌ها چشم و چراغ کشور هستند.
کد خبر: ۲۷۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ - 23January 2018

تربیت براساس آموزه ­های دینی شهادت را برای شهدا رقم ­زد/ شهدا شاگردان موفق مکتب عاشورا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان «رشتخوار» امروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل طلبه شهید «احمدرضا حسین‌­زاده» با پدر این شهید والامقام دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: امنیت و آرامش جامعه امروز و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حاصل جانفشانی شهدا، ایثارگران و خانواده­ های آنان است و همه ما باید پاسدار راه و منش شهدا در جامعه باشیم و به تکلیف خود در برابر شهدا و خانواده آنان عمل کنیم.

وی افزود: شهید «حسین ­زاده» یکی از شاگردان موفق مکتب عاشورا است. شهدا با جانفشانی خود، راه امام حسین (ع) را ادامه دادند و ما باید امروز راه شهدا را با عمل به سیره آن‌ها و ترویج معارفی که شهدا پرچمدارش بودند و انتقال آن به نسل آینده ادامه دهیم.

رشیدیان ضمن قرائت فاتحه برای مادر شهید «حسین‌زاده»، خاطرنشان کرد: اگر شهدا، به مقام رفیع شهادت دست یافتند، به پاس زحمات مادران و پدرانی است که فرزندان خود را با آموزه­‌های دینی تربیت کردند.

وی همه­ مسئولان را به دیدار با خانواده‌های شهدا توصیه کرد و افزود: شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها چشم و چراغ کشور هستند. به مدد ملاقات­‌ها و دیدارهایی که با خانواده‌های معظم این عزیزان به عنوان اسوه­‌های ایمان داریم از آن‌ها درس صبر و استقامت می‌آموزیم.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر این که مهم‌ترین وظیفه ما حفظ دستاوردهای نظام و انتقال به دیگر نسل‌های جامعه اسلامی است، تصریح کرد: زندگی و منش شهدا برای ما به عنوان میراث داران آن­‌ها، درس ایثار، شجاعت و از خود گذشتگی است.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار که جمعی از مسئولین محلی استاندار خراسان رضوی را همراهی می‌کردند، «علی­رضا رشیدیان» با اهدای لوح یادبود از خانواده شهید «حسین‌زاده» تجلیل کرد.

یادآور می‌شود، شهید «احمدرضا حسین‌زاده» در 2 فروردین‌ماه سال­ 1348 چشم به جهان گشود و در 25 مردادماه سال 1362 در عملیات «والفجر 3» در مهران به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها