وصیت‌نامه شهید احمد پیل‌پا/ سنگر اسلام را حفظ کنید

شهید پیل پا در وصیت‌نامه خود آورده است: «پیام من به حزب‌اللهی‌ها این است که سنگر اسلام را حفظ کنید و تا آخرین نفس تسلیم منافقان و زورگویان طاغوتی نباشید.»
کد خبر: ۲۷۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 24January 2018

وصیت‌نامه شهید احمد پیل پا/ پیام من به حزب‌الهی‌ها این است که سنگر اسلام را حفظ کنندبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «احمد پیل پا» سال ۱۳۴۱ چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام در ۲۰ شهریور دهلاویه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«یک انسان مومن که مرگ افتخارآفرین شهادت در راه خدا از راه می‌رسد و مهلتی نیست چه شیرین و گوارا است این نوع مرگ لا اله الاالله و الله اکبر.

من به فرمان امامم خمینی بزرگ این روح خدا به میدان حق علیه باطل می‌روم تا دشمنان اسلام و دشمنان خدا را تار و مار نمایم و دینی را که بر گردن دارم ادا کنم. من با قلبی سرشار از ایمان و شادی و بخاطر رضای خدایم و فرمان رهبرم و به خاطر ستمدیدگان و مظلومان جهان و آزادی مردم عراق از بند صدام یزید می‌جنگم و یک لحظه فرصت را از دست نخواهم داد که دشمنان خدا و دشمنان مستضعفان و مسلمین زور گویند، من تا آخرین فشنگ و تا آخرین نفس با این خبیثان خدا می‌جنگم و همچون کوهی استوار خواهم ماند و تا کافران یزیدی را نابود نکنم بازنخواهم گشت، و تا آن وظیفه ای را که برگردن دارم، که به حقیقت برای من سنگین است، ادا ننمایم بازنخواهم گشت. به خدا قسم تا ایران را گورستان مزدوران بعثی نکنم و نکنیم به آغوش پدر و مادر برنمی‌گردم.

من هم اکنون که در میدان حق علیه باطل می‌جنگم خویشتن را به صورتی دیگر احساس می‌کنم پیام من برای برادران و خواهران مسلمان این است که امام امت خمینی کبیر را تنها نگذارید و وحدت کلمه را فراموش نکنید و گوش به فرمان امام باشید و جنگ کنید در راه خدا و با کفار صدامی و منافقین داخلی این روبه‌صفتان و جیره‌خواران شرق و غرب بجنگید، تا ریشه آن‌ها از روی زمین برچیده شود.

منافقان و همه منحرفان از دین بدانند که با شهید شدن من و امثال من اسلام عزیز پایدارتر خواهد شد و این وعده خداست که شهیدان زنده اند و روزی دارند. پس ای منافقین کوردل خیال نکنید که ما مرده‌ایم و ای منافقان از خدا بی‌خبر اگر راست می‌گویید ادعای پوچتان را در جنگ اسلام علیه کفر به آزمایش بگذارید و مردم مسلمان ایران هم به خوبی می‌دانند که من بازنخواهم گشت؛ البته با روی سفید که همان شهید شدن است برمی‌گردم.

پدر و مادر گرامی اگر شهید شدم شما را به خدا مبادا گریه کنید، چون می‌ترسم که خداوند مرا نیامرزد. پیام من به فرهنگیان و دانش آموزان عزیز این است که با وحدت کلمه اسلامی پشت جبهه را حفظ و نیز در جنگ امیدوارم که بتوانم شاگردی باشم از سرور شهیدان حسین بن علی (ع) و قاسم وار نیز شهید شوم که آن وقت وظیفه ام را به جمهوری اسلامی و رهبر عالی‌قدرش امام خمینی و مستضعفان جهان انجام داده‌ام ان‌شاءالله.

پیام من به حزب‌اللهی‌ها این است که سنگر اسلام را حفظ کنید و باشند تا آخرین نفس و تسلیم منافقان و زورگویان طاغوتی نباشند ان‌شاءالله.

دو قطعه شعر:

بفرمان امامم به میدان پا نهادم

تا صدام و صدامیان را نابود نمایم‌

ای صدام بدان عمرت تمام است

التماس کردن تو دیگر حرام است

والسلام و علیکم و رحمة الله و برکاته‌

احمد پیل پا»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار