ناصر ابوشریف در همایش غزه نماد مقاومت مطرح کرد؛

مقاومت؛ تنها راه عزت و سربلندی/ ایران در همه جا در کنار ملت فلسطین ایستاده است

ایران در جنگ‌ها و انتفاضه‌های مختلف از ملت فلسطین حمایت کرده است؛ اما متاسفانه رژیم‌های مستبد منطقه در مقابل ما ایستادند؛ تا جایی‌که سید حسن نصر الله گفت که ای کاش این کشور‌های مستبد منطقه اعلام بی‌طرفی می‌کردند.
کد خبر: ۲۷۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ - 23January 2018

مقاومت؛ تنها راه عزت و سربلندی/ ایران در همه جا در کنار ملت فلسطین ایستاده استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در هشتمین همایش «غزه نماد مقاومت» اظهار داشت: براساس تفسیر مفسران قرآن کریم «مغضوب علیهم» در سوره حمد یهودیان هستند؛ همچنین در قرآن کریم آمده است که از یهودیان و نصاری برای خود دوست انتخاب نکنید.

وی افزود: ایران در جنگ‌ها و انتفاضه‌های مختلف از ملت فلسطین حمایت کرده است؛ اما متاسفانه رژیم‌های مستبد منطقه در مقابل ما ایستادند؛ تا جایی‌که سید حسن نصر الله گفت که ای کاش این کشور‌های مستبد منطقه اعلام بی‌طرفی می‌کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان ساخت: توطئه‌هایی در جنگ‌های 22، 33 و 51 روزه از سوی کشورهای مستبد منطقه علیه مقاومت برنامه‌ریزی شده بود که می‌خواستند فلسطینی‌ها را مجبور کنند تا پرچم سفید بر افراشته کنند.

ابو شریف تصریح کرد: جنگ‌هایی که در سال 1982 علیه لبنان از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفت، این مقاومت بود که ابزارهای دفاعی ساده و ابتدایی توانست مقابل ماشین‌های عظیم و مخوف رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت:‌ عزت و سربلندی از طریق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی محقق نمی‌شود، بلکه با مقابله و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی محقق می‌شود. تنها راه عزت و سربلندی برای ما مقاومت و بندگی خداوند است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار