وداع باشکوه مردم «نکا» با شهید مدافع حرم «محمد معافی»

مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان «نکا» امشب (سه‌شنبه) شهید مدافع حرم «محمد معافی» در مصلای امام خمینی(ره) این شهر وداع کردند.
کد خبر: ۲۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ - 23January 2018

وداع باشکوه مردم«نکا» با ششمین شهید مدافع حرمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان نکا امشب (سه‌شنبه) با شهید مدافع حرم «محمد معافی» در مصلای امام خمینی (ره) این شهر وداع کردند.

پیکر پاک و مطهر شهید «محمد معافی» عصر امروز وارد استان مازندران شد و پس از انتقال به سپاه شهرستان نکا، جهت انجام مراسم وداع به مصلای این شهر منتقل شد و مورد استقبال باشکوه مردم ولایت‌مدار قرار گرفت.

این مراسم باشکوه و معنویت خاصی و با حضور خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و اقشار مختلف مردم همراه با اجرای سخنرانی و مداحی برگزار شد.

مدافع حرم «محمد معافی» در سال ۱۳۶۲ در یک خانواده مذهبی در شهرستان نکا متولد شد. وی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت و در تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۹۶ در منطقه «بوکمال» سوریه در درگیری با تکفیری‌ها به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد معافی» چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه ناحیه شهرستان نکا تا میدان امام حسین (ع) تشییع و سپس به سپاه میاندورود تحویل داده خواهد شد.

پیکر شهید معافی پس از تشییع در روستای «برگه» طبق وصیت شهید در گلزار شهدای این روستا خاکسپاری خواهد شد.

از شهید معافی ۲ فرزند به نام‌های ابوالفضل و حنانه به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار