فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان:

کارگاه‌های آموزشی روشنگری و انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می‌شود

سردار «حسن حسن‌زاده» گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی روشنگری و انقلاب ویژه اقشار مختلف در زمره برنامه‌های محوری سالگرد پیروزی انقلاب در سمنان خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ - 23January 2018

کارگاه‌های آموزشی روشنگری و انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه استان سمنان در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر سپاه استان سمنان که به میزبانی این نهاد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در طول ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی همواره در کمین انقلاب هستند، لذا سپاه استان در ستاد دهه فجر نسبت به برگزاری دوره‌های روشنگری باهدف بصیرت افزایی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: دشمن‌شناسی، ولایت‌پذیری، بصیرت افزایی، توطئه‌های دشمنان و... در زمره برنامه‌های جانبی این دوره‌های آموزشی موسوم به روشنگری و انقلاب اسلامی است که با حضور اقشار مختلف در طول دهه فجر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین دیدار با خانواده شهدا و نشست‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر استان دانست و تأکید کرد: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، قدردانی از بزرگان انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی و بیان دستاوردهای انقلاب محورهای این برنامه‌ها خواهند بود.

حسن‌زاده همچنین به برگزاری یادواره شهدا نیز در ایام دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر به‌صورت مردمی صورت گرفته و امیدواریم در اجرای آن بتوانیم موفق عمل کنیم.

وی همچنین افزود: یکی از رسالت‌های ما در برگزاری مراسم دهه فجرۀ، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در غالب برنامه‌های مختلف سعی می‌شود تا به این امر پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار