در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش انجام شد؛

اجرای رزمایش امداد و نجات توسط بالگرد‌های هوانیروز+ تصاویر

تمرین امداد و نجات در حوادث غیرمترقبه توسط گردان زمینی امداد و نجات، با استفاده از تعداد پر شمار بالگرد‌های پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در این پایگاه اجرا شد.
کد خبر: ۲۷۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ - 24January 2018
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، خلبانان، بالگرد‌ها و تیم‌های مهندسی بالگردی، در این تمرین آمادگی خود را در جهت اجرای پرواز امدادی به نقاط محتاج به امداد به تمرین گذاشتند. گردان مجهز امداد و نجات زمینی این پایگاه نیز تجهیزات خود را به کار گرفتند، تا آمادگی لازم برای امداد و نجات در استان‌های معین این پایگاه تمرین کنند. در این تمرین گردان زمینی امداد، تجسس و نجات، امداد و نجات، آواربرداری و ترابری امکانات حمل سوخت و آب و تریلر‌های حمل اقلام آمادی و امدادی خود را به نمایش گذاشت.

سرهنگ ستاد خلبان علی عفیف فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در جلسه شور ستادی آغاز و پایان این تمرین ضمن تاکید بر حفظ آمادگی حداکثری این پایگاه در نقش آفرینی در دفاع از کشور و قطع دست متجاوز، اظهار داشت: در حوزه امداد به کشور در مواقع بحران، پایگاه‌های هوانیروز در حداکثر آمادگی قرار دارند و بازوی توانمند حاکمیت و ستاد بحران کشور و امید دل مردم برای خدمت رسانی هستند.

سرهنگ علی عفیف خطاب به خلبانان و کارکنان این پایگاه گفت: در ذهن مردم کشور و در صفحات پر افتخار تاریخ هوانیروز، همانقدر که حماسه و شهادت در رشادت در بیت المقدس و فتح المبین و مرصاد نقش بسته است، همانقدر هم حماسه خدمت در سیل سیستان و بلوچستان و زلزله بم و قزوین و منجیل و کرمانشاه و سر پل ذهاب هم است. همانقدر که موظف و متعهد به دفاع از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستید، آمادگی هایتان را برای خدمت به مردم در بحران‌ها حفظ کنید.

سرهنگ عفیف، فرصت و توانایی خدمت به مردم را نعمتی خدایی دانست و گفت: قدر این فرصت‌ها را بدانید و آمادگی‌هایتان را برای روز مبادا حفظ کنید و ارتقا دهید.

پایگاه چهارم رزمی هوانیروز ارتش ضمن اینکه به عنوان پایگاه معین هوانیروز در امداد به استان‌های مجاور و نیز پشتیبانی بالگردی از کلیه پایگاه‌های هوانیروز کشور را دارد به عنوان پایگاه معین در امداد به استان و شهر تهران وظایف خود را برعهده دارد.

اجرای رزمایش امداد و نجات توسط بالگرد‌های هوانیروز
 
اجرای رزمایش امداد و نجات توسط بالگرد‌های هوانیروز
 
اجرای رزمایش امداد و نجات توسط بالگرد‌های هوانیروز
 
اجرای رزمایش امداد و نجات توسط بالگرد‌های هوانیروز
 
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها