فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مرز‌های کشور با رشادت‌های رزمندگان سپاه پاکسازی شد/ هسته اصلی داعش را نابود کردیم

سرهنگ «محمدرضا عباسی» گفت: سال ۹۰ گروهک‌های تروریستی «پژاک» و «پ‌.ک‌.ک» برخی از مرز‌های کشور را با حضور خود ناامن کرده بودند، ولی با رشادت‌های رزمندگان سپاه این مناطق پاکسازی شد.
کد خبر: ۲۷۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ - 24January 2018

نابودی داعش ثمره خون شهیدان استسرهنگ «محمدرضا عباسی» فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، به رشادت‌های رزمندگان تیپ انصارالمهدی (عج) در منطقه شمال‌غرب کشور اشاره کرد و اظهار داشت: سال ۹۰ گروهک‌های تروریستی «پژاک» و «پ‌.ک‌.ک» برخی از مرز‌های کشور را با حضور خود ناامن کرده بودند، ولی با رشادت‌های رزمندگان سپاه و نیرو‌های عملیاتی، این مناطق پاکسازی شد.

وی با بیان این‌که تیپ ۳۶ سپاه زنجان هشت شهید را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این شهدا با گذشتن از جان خود، آرامش و امنیت را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

سرهنگ عباسی با اشاره به خصوصیات بارز شهدا، اظهار داشت: یکی از این خصوصیات تکلیف‌گرا بودن آن‌ها بود و بدون رشادت‌های شهدا معلوم نبود مسیر انقلاب به کجا ختم می‌شد.

وی به رشادت‌های مدافعان حرم در سوریه نیز اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۸۰ نفر از رزمندگان تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) در سوریه و عملیات «جعفر طیار» حضور یافتند و استان زنجان سه شهید والامقام مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان این‌که به لطف خدا توانستیم هسته اصلی داعش را نابود کنیم، تصریح کرد: اگر جبهه مقاومت در سوریه با داعش نمی‌جنگید، باید امروزه ما در مرز‌های ایران با داعش و گروهک‌های تروریستی می‌جنگیدیم.

سرهنگ عباسی با تأکید بر این‌که توان دفاعی کشور باید افزایش یابد، اظهار داشت: آمادگی دفاعی ایران لحظه به لحظه توسط آمریکا رصد می‌شود و اگر آمریکا زمانی احساس کند توان دفاعی ایران ضعیف شده است، قطعا به کشور حمله می‌کند.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر لزوم داشتن بصیرت تأکید کرد و افزود: خیلی‌ها در قطار انقلاب بودند، ولی به خاطر عدم داشتن بصیرت در بین راه پیاده شدند، اما اگر پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم، قطعا به مقصد می‌رسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها