سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیروزی‌های جبهه مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاصل شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی و مقاومت از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی کشورمان است که در صدور آن به خارج از مرز ایران موفق بوده‌ایم، گفت: رزمندگان حزب‌الله لبنان، ارتش عراق و نیروهای مردمی سوریه همه از مقاومت مردم ایران در طول جنگ تحمیلی الگو گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۷۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ - 24January 2018

پیروزی‌های جبهه مقاومت در گروه الگوگیری از انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس است«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه بی‌مسئولیتی محمدرضا پهلوی در قبال ملت ایران، باعث اتحاد مردم برای سرنگونی رژیم طاغوت شد، اظهار داشت: برای مردم کشورمان که تمدن غنی دیرینه‌ای دارند، چیزی سخت‌تر از این نیست که وابستگی به کشورهای دیگر داشته باشند، در زمان رژیم پهلوی تمام امورات کشور با نظر و اجازه آمریکایی‌ها انجام می‌شد و شاه ایران هیچ اختیاری در قبال مداخله‌های غربی‌ها در امورات کشور نداشت؛ چراکه قدرت خود را مدیون حمایت‌های آن‌ها بود.

این نماینده خانه ملت به‌غارت بردن منابع ملی کشور توسط آمریکایی‌ها در دوران رژیم پهلوی را ریشه در بی‌کفایتی محمدرضا پهلوی دانست و افزود: در طول دوران دوره پهلوی، سرمایه ایران به طرق مختلف به سوی خزانه آمریکا می‌رفت و کسی حق سوال کردن در این زمینه را از آ‌نها نداشت.

سعیدی وحدت، روحیه جهادی، ایثارگری و شهادت‌طلبی را رمز موفقیت مردم در ایجاد انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تاریخ نشان داده که هر کجا مسلمانان با هم متحد شوند حکومت ظلم و فساد پایدار نخواهد ماند، نمونه بارز آن سرنگونی رژیم طاغوت شاهنشاهی بود، که گرچه با حمایت‌های غربی‌ها قدرتمند شده بود، اما در مقابل مشت‌های گره شده مردم هیچ توانی نداشت.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی کشورمان است که در صدور آن به خارج از مرز ایران موفق عمل کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: رزمندگان حزب‌الله لبنان، ارتش عراق و نیروهای مردمی سوریه همه از مقاومت مردم ایران در طول جنگ تحمیلی الگو گرفته‌اند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که سرانجام کارشان پیروزی است؛ چراکه نتیجه مجاهدت‌های مردم ایران را دیدند.

نماینده خانه ملت با اشاره به اقدامات تنش‌آفرین آمریکایی‌ها در منطقه و همچنین مداخله در امور کشورهای اسلامی بیان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا به کدام‌یک از نیروهایش دلگرم است؟! اگر آقای ترامپ فراموش کرده که چه جنگجوهایی تربیت کرده است، در مقابل دنیا فراموش نکرده؛ آقای ترامپ یک بار دیگر فیلم اسارت نیروهایش به دست رزمندگان دلیر سپاه پاسداران را تماشا کند که چطور مانند بچه‌ها گریه می‌کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: دشمنان بار دیگر از راهی که در آن شکست خورده‌اند، وارد نبرد با کشورمان نمی‌شوند؛ دشمنان به قدرت و اقتدار نیروهای نظامی‌مان آگاه هستند و خوب می‌دانند که حمله به ایران سرنوشت صدام را برایشان به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها