کتاب شهید تورجی‌زاده آماده چاپ شد

کتاب زندگینامه داستانی شهید محمدرضا تورجی‌زاده توسط نشر دارخوین آماده چاپ شد.
کد خبر: ۲۷۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ - 26January 2018

کتاب شهید تورجی زاده آماده چاپ شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کبری خدابخش دهقی از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری و شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از پایان کار کتاب «شهید تورجی‌زاده» زندگینامه داستانی شهید از زبان مادرش خبر داد.

وی در این باره اظهار داشت: شهید تورجی‌زاده از شهدای معروف اصفهان و مداح حاج حسین خرازی و فرمانده گردان بود، سوز خاصی در صدایش داشت به صورتی که شنونده را میخکوب می کرد. از ابتدای جنگ تا سال 65 که به شهادت رسید مدام در جبهه بود و تنها زمانی به خانه می آمد که زخمی یا مجروح شده باشد.

خدابخش با اشاره به قالب کتاب گفت: کتاب روایت اول شخص از زبان شهید است و به نوعی مادرانه های شهید را بازگو می کند. داستان از به دنیا آمدن مادر شروع می شود تا زمانی که پس از سه فرزند دختر محمدرضا به دنیا می آید. از آن پس کتاب به شهید تورجی‌زاده می پرداند.

وی با اشاره به ویزگی های این شهید بیان کرد: شهید چهره بسیار زیبا و اخلاص خاصی داشت که باعث می شد همه جذب ایشان شوند. ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشت و هر زمان که به مزار ایشان در گلزار شهدا سر میزنیم شلوغ و مملو از زیارت کنندگان است.

این نویسنده کتاب حوزه ادبیات پایداری در توضیحات بیشتری از کتاب گفت: اردیبهشت کار کتاب آغاز شد. حدود 10 ساعت مصاحبه با مادر شهید گرفته شد که ماحصل آن کتابی با حدود 130 صفحه خواهد بود که توسط نشر دارخوین به چاپ می رسد. قرار است این اثر تا هفته آینده وارد بازار کتاب شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار