دادستان کل کشور:

جوانان ما قدرت پیروزی و پیشرفت در برابر فناوری‌های غربی را دارند/ دشمن را نباید ضعیف بدانیم

دادستان کل کشور بر لزوم استفاده از نیرو، تلاش و تعهد جوانان در عرصه‌های فرهنگی و اطلاع رسانی به ویژه در فضای مجازی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ - 24January 2018

جوانان ما قدرت پیروزی و پیشرفت در برابر فناوری‌های غربی را دارند/ دشمن را نباید ضعیف بدانیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ حجت الاسلام والمسلمین «‌محمد جعفر منتظری» دادستان کل کشور در بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی و لزوم مقابله با آن اظهار داشت: یکی از آسیب‌های جدی جامعه ما که دغدغه مقام معظم رهبری است بحث طلاق است که موسسه‌ای مانند تبیان می‌تواند به منظور کاهش آن و گسترش فرهنگ گفت‌وگو میان زوجین و خانواده‌ها با هدف کاهش طلاق اقدام کند و موثر واقع شود.

دادستان کل کشور تعامل موسسه فرهنگی تبیان و دیگر موسسات فرهنگی با دادگاه‌های خانواده را در برنامه‌ریزی به منظور کاهش برخی از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق موثر دانست و گفت: ما نیز در دستگاه قضایی آماده کمک به برنامه‌ریزی‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم.

دادستان کل کشور همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی به منظور مقابله با آسیب‌های فضای مجازی تاکید کرد و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با این آسیب‌ها افزود: نکته مهم در این زمینه این است که دشمن را نباید ضعیف بدانیم بلکه باید خود را در مقابل دشمنان قوی، مجهز کنیم و البته ایمان داشته باشیم که در مقابل فناوری‌های دشمن هم مانند دیگر عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس پیروز خواهیم شد.

منتظری تاکید کرد: امیدواریم در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، جوانان کشور با تلاش و کوشش در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری در برابر دشمنان غدار پیروز شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار