مرکز پژوهشی اماراتی برای ناآرامی‌های اخیر ایران کارگاه آموزشی برگزار می‌کند!

یک مرکز پژوهشی اماراتی اعلام کرده که قصد دارد یک کارگاه آموزشی را با تمرکز بر اغتشاشات اخیر ایران با حضور تحلیلگران داخلی و خارجی برگزار کند.
کد خبر: ۲۷۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ - 24January 2018

مرکز پژوهشی اماراتی برای ناآرامی‌های اخیر ایران کارگاه آموزشی برگزار می‌کند!به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، یک مرکز پژوهشی امارات متحده عربی اعلام کرده قصد دارد کارگاهی آموزشی در 29 ژانویه در ابوظبی تحت عنوان «مشکلات ایران، علل، زمینه‌ها و پیامدها» برگزار کند.

به نوشته خبرگزاری اماراتی «وام»، «ابتسام الکاتب» مدیر اندیشکده «مرکز سیاسی امارات» گفت که در این کارگاه که با شرکت کارشناسان داخی و خارجی برگزار می‌شود تمرکز بر ناآرامی‌های اخیر ایران است.

مدیر اندیشکده مذکور مدعی شد که اعتراض‌های اخیر در ایران تاییدی بر بی‌ثباتی این کشور و رد سیاست‌های حکومتی از سوی جامعه این کشور بود که منتهی به مشکلات اقتصادی برای مردم و موارد دیگر شده است.

وی افزود که این کارگاه تلاش می‌کند تا ماهیت بحران‌های دشوار و آشوب‌های پیچیده ناشی از حکومت ایران را روشن کند و نیروها و منافع در تضاد با هم و همچنین دیدگاه‌های متناقض در این نظام را بررسی کند. این کارگاه همچنین به دنبال تجزیه و تحلیل علل ناپایداری و چشم انداز راهبردی ایران است.

این در حالی است که مطبوعات اماراتی مثل همتایان عربستانی توجه ویژه‌ای به آشوب‌ها در ایران کردند، و در یک هفته سه روزنامه اماراتی 205 مطلب در قالب خبر، گزارش، یادداشت و کاریکاتور با میانگین 29 مطلب در روز منتشر کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها