سردار یزدی در یادواره شهید حسن باقری مطرح کرد:

معرفی الگوهای دفاع مقدس به نسل جوان موجب رفع طمع دشمنان می‌شود

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: معرفی الگوهای دفاع مقدس به نسل جوان موجب می‌شود که طمع دشمنان برای حمله به کشورمان رفع شود.
کد خبر: ۲۷۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ - 24January 2018

معرفی الگوهای دفاع مقدس به نسل جوان موجب رفع طمع دشمنان می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ در همایش نابغه دفاع یادواره سردار شهید حسن باقری که در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: مراسم امشب بزرگداشت شهید باقری و بزرگداشت جامعه حقوقدانان برای برقراری عدالت در جامعه است.

وی افزود: همچنین بزرگداشت جامعه رسانه‌ای برای بیان اهمیت پیام رسانی و بزرگداشت قلم برای اینکه به حق نوشته شود، است. امشب بزرگداشت جوانی است که توانست نابغه دفاع شود و امروز جوانان ما می‌توانند به تاسی از ایشان قلل رفیع افتخار را فتح کنند و درس ایثار را بیاموزند.

سردار یزدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید حسن باقری گفت: برای اینکه به جوانان بفهمانیم چه در دفاع مقدس گذشت و با مظلومیت از کشور و مردم دفاع کردیم، باید الگوهای دفاع مقدس را معرفی کنیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: جوانان ما اگر الگوهای دفاع مقدس را بشناسند، از طمع حمله به کشور ناامید خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات سردار شهید حسن باقری در دفاع مقدس تصریح کرد: این اقدامات بسیار بارز بود و لازم است جوانان ما با باقری‌ها، همت‌ها، باکری‌ها و... آشنا شوند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار