مدخل دانش‌‌نامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصویب شد

مدخل دانش‌نامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران گروه‌های علمی و کارشناسان دایره‌المعارف ملی از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تصویب رسید.
کد خبر: ۲۷۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴ - 25January 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، جلسه تصویب مداخل دانش‌نامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مدیران گروه‌های علمی و کارشناسان دایرةالمعارف ملی از پژوهش‌گاه علوم و معارف دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

مدخل دانشنامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصویب شد

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان و تأکید بر اهمیت آن، اظهار داشت: دانش‌نامه دفاع مقدس مرجع علمی پژوهشی بوده و در همه بخش‌ها می‌توان از آن بهره گرفت.

وی افزود: تدوین دانش‌نامه استانی دفاع مقدس اقدام بزرگی است که تنها با همت بلند و عالی تمامی دستگاه‌ها و نهادها محقق می‌شود.

در ادامه این جلسه، کارشناسان و مدیران گروه‌های علمی با تبادل نظر با کارشناسان اعزامی، مداخل دانش‌نامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد را در سه گروه «شهدا و اشخاص»، «نظامی و جغرافیا» و «فرهنگی و اجتماعی» به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار