رئیس سازمان بسیج مستضعفان:

آمریکا و دشمنان در قضیه سال ۶۰ آمل مرتکب اشتباه شدند

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به رشادت‌های مردم آمل در حماسه شش بهمن سال ۶۰ گفت: آمریکا و دشمنان در قضیه آمل مرتکب اشتباه شدند. 
کد خبر: ۲۷۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ - 25January 2018

آمریکا و دشمنان در قضیه سال ۶۰ آمل مرتکب اشتباه شدندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار غلامحسین غیب‌پرور شامگاه پنج شنبه در سالروز حماسه ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل و اربعین شهید مدافع حرم سردار قره محمدی که در مصلی این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ۴۱ شهید حماسه ششم بهمن آمل اظهار داشت: حماسه ای که در آمل رخ داد تنها برای این شهرستان نبود بلکه با این حماسه انقلاب اسلامی ماندگار شد.

رئیس سازمان بسیح مستضعفان کشور با بیان اینکه دشمن هیچگاه انقلاب اسلامی، نهضت امام خمینی (ره) را درک نکرد، با اشاره به اینکه در دفاع از انقلاب و پیروزی نهضت اسلامی مردم به کوچه ها و خیابان ها آمدند، گفت: زمانی که جنگ را بر مردم ما تحمیل کردند موضوع این متوجه نشدند که مردم ۸ سال مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه در دوره ای دشمن خط ترور را آغاز کرد و علمای ربانی را به خاک و خون کشیدند، افزود: فکر می کردند با ترور مردم کوتاه می آیند که این یک اشتباه برای دشمن بود.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه آمریکا در قضیه ششم بهمن آمل به یک اشتباه بزرگی مرتکب شد، گفت: آمریکا در قضیه آمل تنها نبود و جریان کمونیست ها در قبل از انقلاب در ایران سرمایه گذاری کرده بود و به طمع افتاد که می توان به راحتی آمل را محاصره کنند.

وی با بیان اینکه مدتی در دل جنگل حمله به آمل را طراحی کردند، افزود: آنان در یک روز مشخص به آمل آمدند تا این شهر به یک کانون کشورگشایی تبدیل شود اما انتخاب خطه مازندران و آمل اشتباه بزرگی برای آنان بود.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه آمل نقطه جان گرفتن حکومت مرعشیان است، افزود: مردمان آمل از اولین ها بودند که حکومت آل رسول الله را حمایت کردند و مردمان با این ریشه و اعتقاد غیر قابل تصرف است.

وی با بیان اینکه این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی دارد، ادامه داد: آمل گردان روح الله و یاسر را در دفاع مقدس داشت.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه اگر واقعه آمل طولانی تر هم می شد مردم این شهرستان تا پای خون برای انقلاب می ایستادند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خداوند ماجرای دفاع از حرم دو هزار کیلومتر آن طرفتر از مرز ایران شکل گرفت و جوانان این مرز و بوم برای حضور در دفاع از حرم از یکدیگر سبقت می گیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مازندران در دفاع از حرم ۴۰ شهید تقدیم کرد که ۸ شهید مربوط به آمل هستند، افزود: شهید قره محمدی با سه فرزندی که داشت اسلام را ترجیح می دهد و در یک جنگ تن به تن به شهادت می رسد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه آمل در فتنه ۹۶ مردانه به میدان آمد، افزود: مردم آمل دیندار و ریشه دار هستند، مگر با ترقه بازی می شود مردم این شهرستان را از انقلاب جدا کرد و دوباره دشمن به اشتباه بزرگی مرتکب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار